دستگاه میکرودرم ابریژن مطبی

بهترین مارک دستگاه میکرودرم ابریزن مطبی با قیمت مناسب

میکرودرم ابریژن یک روش محبوب برای پاکسازی، لایه برداری و جوانسازی است. قیمت مناسب، درمان بدون عارضه و تاثیر گذاری محسوس حتی در جلسه اول، سبب محبوبیت این روش شده است. پزشکان عزیز برای رفع نیاز های درمانی کلاینت های خود می توانند از روش میکرودرم ابریژن استفاده کنند.

نحوه عملکرد دستگاه میکرودرم ابریژن

 

دستگاه میکرودرم ابریژن در مدل های مختلف توسط شرکت های گوناگون طراحی می شود. انواع دستگاه های میکرودرم ابریژن طراحی شده عبارتند از:

  • دستگاه میکرودرم ابریژن پودری
  • دستگاه میکرودرم ابریژن الماسه یا الماسی
  • دستگاه میکرودرم ابریژن پودری و الماسه

یاداوری می کنیم که مدل های جدیدی از دستگاه میکرودرم ابریژن نیز طراحی شده است مانند دستگاه میکرودرم ابریژن مایع که در مطلب دیگری به توضیح آن می پردازیم.

دستگاه میکرودرم ابریژن پودری دارای دو مخزن و یک یا دو موتور است که معمولا از نوع پیستونی است. پودر اکسید آلومینیوم در مخزن اول قرار داده می شود. موتور پودر را با فشار بر روی سطح پوست می پاشاند.

پودر اکسید آلومینیوم در صورت وارد شدن به دهان مشکلی به وجود نمی آورد. و در صورت وارد شدن به چشم مانند هر شی خارجی دیگر است. اما بهتر است دقت لازم را اعمال فرمایید تا وارد چشم و دهان نشود.

فشار پودر بر روی پوست سبب آسیب رساندن در حد میکروسکوپی پوست می شود. بنابراین سلول ها برای ترمیم به سطح پوست آمده و سبب رفع مشکلات پوستی در همان جلسه و به مرور می شود.
پس از آن موتور، مکشی ایجاد می کند و پودر به علاوه سلول های مرده و چرک ها و کثیفی ها از روی پوست جمع آوری می شود و از طریق شلنگ تعبیه شده وارد مخزن دوم که مخزن زباله نام دارد می شود.

به هیچ عنوان از پودر داخل سطل زباله برای بار دوم استفاده نکنید.

در روش لایه برداری الماسه هندپیس شما دارای سری یک بار مصرف الماسه است. این سری تراشه های ریزی دارد که مانند سمباده عمل می کند. با حرکت های منظمی که شما هندپیس را روی سطح پوست حرکت می دهید لایه برداری عمیق انجام می شود. از هندپیس الماسه به راحتی می توانید برای نواحی اطاف چشم و دهان استفاده کنید.

بهترین دستگاه مکیرودرم ابریزن چه ویژگی باید داشته باشد؟

بهترین مارک دستگاه میکرودرم

دستگاه میکرودرم ابریژن برای مطب باید دارای چند ویژگی مهم باشد که مربوط به ساختار طراحی دستگاه است. بعضی از ویژگی ها هم برای هر فرد می تواند معیار متفاوتی داشته باشد که بیشتر مربوط به ظاهر دستگاه است.

ویژگی های یک دستگاه میکرودرم ابریزن مطبی خوب:

  • قدرت مکش قوی
  • پاشش پودر هوشمند
  • طراحی مناسب هندپیس ها
  • اندازه مخزن مناسب
  • طراحی مناسب مخزن پودر
  • طراحی مناسب شلنگ های اتصال
  • کیفیت قطعات در ساخت

قیمت دستگاه میکرودرم ابریژن مطبی

دستگاه های میکرودرم ابریژن مطبی دارای تنوع هستند. و هر کدام متناسب با ویژگی های خود قیمت های متنوعی دارند. بهتر است در انتخاب دستگاه میکرودرم ابریژن برای مطب علاوه بر فاکتور قیمت سایر فاکتور ها را هم در نظر بگیریم.
هزینه ای که برای دستگاه میکرودرم ابریژن می شود، صرفا هزینه نیست. شما در واقع دارید سرمایه گذاری می کنید. پس توجه به فاکتور هایی که مربوط به کیفیت، خدمات پس از فروش و گارانتی و … است می تواند در اولویت قرار گیرد.
اگر دوست داشتید همکاران واحد مشاوره و فروش ما در خدمت شما هستند تا توضیحات تکمیلی برای یک خرید مناسب را در اختیار شما عزیزان قرار دهند.