خرید دستگاه آراف کویتیشن

خرید دستگاه لاغری آر اف کویتیشن وکیوم الینا شیپ

خرید دستگاه لاغری آر اف کویتیشن وکیوم الینا شیپ با قیمت ویژه در سایت آروینیا انجام پذیر است. برای اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی نحوه خرید دستگاه می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید.

دستگاه لاغری کویتیشن + آراف + وکیوم

یکی از جدیدترین دستگاه های لاغری که می تواند از فناوری امواج رادیوئی بی خطر برای از بین بردن چربی های اضافه استفاده کند، دستگاه کویتیشن الینا شیپ است. این دستگاه دارای سه هندپیس است که به صورت همزمان می توانید از آنها استفاده کنید. آراف را می توانید برای جوانسازی استفاده نمایید. وکیوم می تواند در قسمت های مختلف شکم، پهلو و پاها استفاده شود. برای وکیوم آراف و ماساژ از یک هندپیس استفاده شده است و آراف وکیوم کویتیشن در هندپیس جداگانه مورد استفاده قرار گرفته است. در سیستم بای پولار در سایز ها و اندازه های متفاوتی استفاده شده است. همانطور که گفته شد برای جوانسازی از آراف استفاده شده است که می تواند کار لاغری را هم انجام دهد. همچنین برای از بین بردن زائده های کوچک روی پوست هم استفاه می شود. در ادامه بیشتر به این مبحث خواهیم پرداخت. برای خرید دستگاه لاغری کویتیشن با ما تماس بگیرید.

خرید دستگاه آراف کویتیشن

انواع هندپیس های دستگاه کویتیشن وکیوم

  • هندپیس مخصوص کویتیشن برای لاغری و تناسب اندام
  • هندپیس هگزاپلار آر اف
  • هندبیس وکیوم به علاوه آراف مونوپلار
  • هندپیس بای پلار برای شکم، پهلو و باسن
  • هندپیس بای پلار برای صورت و دور چشم ها
  • هندپیس بای پلار برای غبغب، پشت بازو و سیته

دستگاه آر اف وکیوم کویتیشن دارای ۶ هندپیس مختلف برای کارهای مختلف است. این دستگاه می تواند تقریباً در تمام نقاط بدن مورد استفاده قرار گیرد. قدرت هر کدام از بخش ها به صورت جداگانه محاسبه خواهد شد. برای مثال قدرت کویتیشن برابر با ۴۰ کیلو هرتز است. قدرت آراف بای پلار برابر با ۲ مگا هرتز است. قدرت آراف مونو پلار هم ۵۰۰ کیلو هرتز است. همچنین قدرت آر اف تری پلار هم ۲ مگا هرتز است. از تکنولوژی مونوپلار برای از بین بردن چربی ها استفاده می شود. و تکنولوژی بای پلار هم می تواند برای جوانسازی استفاده شود.

خرید دستگاه آراف کویتیشن

خرید دستگاه لاغری آر اف کویتیشن وکیوم الینا شیپ

شرکت تجهیزات زیبایی آروینیا برای راحتی کار شما اقدام به فروش غیر حضوری دستگاه های زیبایی نموده است. شما می توانید به راحتی و با یک تماس از ما این دستگاه را خریداری نمایید. برای اطلاعات بیشتر با شماره تماس ۰۹۱۲۰۳۸۹۵۲۱ سرکار خانم مجلسی تماس حاصل نمائید.