قیمت دستگاه لیزر کیوسوئیچ

خرید دستگاه لیزر کیوسوئیچ

خرید دستگاه لیزر کیوسوئیچ با قیمت بسیار مناسب برای شما فراهم شده است. شما می توانید به راحتی این دستگاه را به صورت غیر حضوری هم از ما خریداری نمایید. قیمت دستگاه لیزر کیوسوئیچ به نسبت کارایی آن بسیار مقرون به صرفه است.

لیزر کیوسوئیچ چیست؟

دستگاه های لیزر کیوسوئیچ توانایی های زیادی دارند. که داشتن آنها در مطب و سالن های زیبایی می تواند به نفعتان باشد. با داشتن این دستگاه می توانید بسیاری از مشکلات مراجعه کنندگان خود را برطرف نمایید. یکی از بهترین دستگاه ها برای برطرف کردن و از بین بردن تاتوها می باشد. دستگاه لیزر کیوسوئیچ مداپولو با داشتن دو طول موج مختلف، قادر است تا انواع تاتوها با انواع رنگ ها در پوست های مختلف را از بین ببرد. طول موج ۵۳۲ نانومتر دستگاه می تواند تاتو های رنگ روشن مثل زرد و سبز و قرمز را پاک کند. همچنین طول موج ۱۰۶۴ قادر به از بین بردن تاتوهای تیره رنگ می باشد. مانند قهوه ای و مشکی و آبی. این دستگاه کاربرد های بیشتری به غیر از از بین بردن تاتو هم دارد. می تواند انواع پیگمنتیشن ها و خال ها و ضایعات روی پوست را از بین ببرد. برای اطلاع از قیمت دستگاه لیزر کیوسوئیچ با ما تماس بگیرید.

قیمت دستگاه لیزر کیوسوئیچ

کاربردها و مزایای دستگاه کیوسوئیچ

  • رفع کامل انواع تاتو ها با هر رنگ و برای هر مدل پوست
  • از بین بردن و حذف انواع خالهای روی پوست
  • از بین بردن و حذف انواع لکه های روی پوست که مادرزادی و یا در اثر افزایش سن و یا بارداری ایجاد شده اند.
  • از بین بردن ماه گرفتگی ها و قارچ های ناخن و …
  • حتی می توان با این دستگاه رگ های واریسی را هم از بین برد.
  • پس کاربرد دستگاه لیزر کیوسوئیچ به رفع تاتو خلاصه نمی شود و می تواند در موارد زیادی استفاده شود.
  • بنابراین با داشتن این دستگاه در کلینیک و سالن زیبایی خود، می توانید به نتایج قابل قبولی برای مشتریان خود دست پیدا کنید.

قیمت دستگاه لیزر کیوسوئیچ

خرید دستگاه لیزر کیوسوئیچ

شرکت تجهیزات زیبایی آروینیا، انواع دستگاه های زیبایی و پوست را دارا می باشد. از جمله دستگاه های مهم برای سالن های زیبایی، دستگاه لیزر کیوسوئیچ می باشد. می توانید با داشتن این دستگاه برای خود مشتریان ثابت داشته باشید. برای خرید و اطلاع از قیمت دستگاه لیزر کیوسوئیچ با شماره های زیر تماس بگیرید.