خرید دستگاه هایفو صورت

خرید دستگاه هایفو صورت

خرید دستگاه هایفو صورت با شرایط ویژه در سایت ما انجام می شود. شما می توانید به راحتی با شماره های زیر با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

دستگاه هایفو صورت ویمکس

فناوری مورد استفاده در دستگاه هایفو ویمکس، امواج اولتراسونیک می باشد این امواج در آستانه شنوایی انسان قرار ندارند. به همین دلیل به آنها فراصوت می گویند. این امواج می توانند به عمق پوست نفوذ کنند و گرما ایجاد کنند. این گرما حدود ۶۰ تا ۷۰ درجه سلسیوس گرما از خود تولید می کنند. در نهایت این گرما است که می تواند موجب برطرف شدن مشکلات پوستی شود. انواع چین و چروک ها، کک و مک و لک ها، در این روش از بین می روند. به دلیل داشتن کارتریج های با عمق های مختلف، می توانید حتی برای از بین بردن سلولیت و چربی ها هم از آن استفاده نمایید. علاوه بر اینکه می تواند باعث ساخت کلاژن و جوانسازی هم شود‌. اکنون با هم به توضیح کامل مشخصات این دستگاه می پردازیم.

خرید دستگاه هایفو صورت

ویژگی ها و مشخصات دستگاه هایفو ویمکس

  • این دستگاه می تواند در سه عمق مختلف به برطرف کردن مشکلات پوستی منجر شود.
  • در کمترین عمق که ۱.۵ میلی متر است، می تواند به برطرف کردن لکه های پوستی منجر شود.
  • همچنین دارای پروب هایی برای نفوذ به عمق ۳ میلی متر است. که در این عمق می توانید مشکلات مربوط به شل شدگی پوست را برطرف کند.
  • خوبی دستیابی به این عمق این است که می توانید فرم دهی و سفتی پوست را انجام دهید.
  • و در نهایت عمق ۴ و نیم میلی متری هم می تواند برای سفت کردن پوست به صورت حرفه ای دستیابی داشته باشد.
  • این عمق در اصل همان قسمتی است که کارشناسان و متخصصان پوست، کار جراحی و عمل زیبایی را انجام می دهند.
  • در این لایه هایفو می تواند به لایه smas پوست هم دستیابی داشته باشد.
  • بنابراین از بین بردن چربی ها و سلولیت ها را هم می توانید شاهد باشید.

خرید دستگاه هایفو صورت

خرید دستگاه هایفو صورت

در این مطلب دستگاه هایفو ویمکس را به شما ارائه دادیم. این دستگاه قادر به حذف سلولیت ها در نواحی شکم، پهلو و ران ها شود. لیفت اساسی در قسمت های مختلف پوست انجام می شود. مجموعه این کارها می تواند منجر به تولید کلاژن بیشتر شود. تا بتوانید چین و چروکهای مختلف را برطرف کرده، لک ها و کک و مک ها را نابود کنید. زیبایی و جوانسازی بدون نیاز به جراحی و خونریزی در این روش به راحتی انجام می شود. برای اطلاع از قیمت و خرید دستگاه هایفو صورت با ما تماس بگیرید.