فروش انواع دستگاه میکرودرم پزشکی با قیمت مناسب

فروش انواع دستگاه میکرودرم پزشکی با قیمت مناسب برای استفاده در مطب پوست، کلینیک های زیبایی و … در این شرکت صورت می گیرد. دستگاه میکرودرم ابریژن با کارایی و قابلیت های زیادی که در جهت درمان و زیبایی پوست دارد یکی از ضروری ترین دستگاه های زیبایی است.
برای خرید دستگاه میکرودرم ابریژن پزشکی مناسب بهتر است در ابتدا با آن آشنا شویم. مشخصات، کارایی و کاربردهای آن را بدانیم. اینکه برای چه افرادی استفاده می شود و در چه مواردی می توان یا نمی توان از آن استفاده کرد.

کاربرد دستگاه میکرودرم ابریژن پزشکی

کاربرد دستگاه میکرودرم ابریژن

دستگاه میکرودرم ابریژن پزشکی دارای کاربردهای زیادی است که در ذیل نام برده می شود.

  • رفع چین و چروک های پوست صورت و گردن
  • حذف چروک های پنجه کلاغی دور چشم
  • حذف خطوط لبخند و اخم
  • از بین بردن جای انواع جوش
  • از بین بردن جای انواع لک
  • از بین رفتن جوش های سر سیاه و سر سفید
  • روشن تر شدن پوست صورت
  • نرمی و روشنی پوست در نواحی آرنج و زانو
  • لایه برداری پوست و از بین بردن سلول های مرده پوست

چه افرادی می توانند از میکرودرم ابریژن استفاده کنند؟

از مهمترین مزایای دستگاه میکرودرم ابریژن، غیر تهاجمی بودن آن است. به این معنا که یک روش لایه برداری فیزیکی کاملا بدون عارضه است. و این ویژگی سبب شده است تا سن و جنس در درمان این روش تاثیری نداشته باشد.
خانم ها و آیان در هر سنی می توانند از روش میکرودرم ابریژن استفاده کنند. و محدودیت سنی وجود ندارد. بر خلاف روش های تهاجمی که برای سنین نوجوان مناسب نیست از میکرودرم می توانیم در سنین نوجوانی تا پیری بهره مند شویم.

با توجه به گسترده بودن دامنه مراجعه کنندگان برای دستگاه میکرودرم ابریژن، از خانم ها و آقایان در هر رده سنی، و همچنین افراد دارای پوست سالم (جهت پیشگیری و مراقبت) تا افرادی که مشکلات پوستی در سطوح مختلف دارند، بازگشت سرمایه در دستگاه میکرودرم ابریژن بسیار سریع و پر بازده است.

چند جلسه میکرودرم لازم است؟

دستگاه میکرودرم ابریژن

پزشکان عزیزی که قصد خریداری دستگاه میکرودرم را دارید احتمالا با این روش آشنایی کامل دارید و نیازی به توضیح نیست. اما به طور مختصر برای هر فرد تعداد جلسات و فاصله بین جلسات متفاوت است.
مسئله ای که حائز اهمیت است این است که پس از درمان کامل بهتر است به صورت ماهیانه این جلسات برای پیشگیری از بروز لک و انواع جوش و حتی چروک صورت تکرار شود. یعنی به بیان دیگر میکرودرم ابریژن تنها یک روش درمان نیست. بلکه هر فردی باید برای لایه برداری و پیشگیری هر ماه یک بار میکرودرم را تجربه کند.

قیمت دستگاه میکرودرم ابریژن پزشکی در بازار

اکثر دستگاه های میکرودرم ابریژن ساخت ایران هستند. شرکت های تجهیزات پزشکی و دانش بنیان در این زمینه بسیار خوب عمل کرده اند. و دستگاه های میکرودرم ابریژن ایرانی از کیفت خوبی برخوردار است.
تولید دستگاه میکرودرم ابریزن در داخل کشور سبب شده تا رقابت برای فروش این محصول بالا باشد. بنابراین شرکت ها برای پیروز شدن در این رقابت سعی می کنند کیفیت کار خود را بالا برده و قیمت را نیز کاهش دهند.

فروش دستگاه میکرودرم پزشکی

اگر قصد خرید دستگاه میکرودرم پزشکی را دارید کارشناسان فروش ما می توانند با مشاوره رایگان شما را راهنمایی کنند. مشاوره قبل از خرید به شما کمک می کند برند های مطرح و ویژگی ها و قابلیت های هر کدام را بدانید و راحت تر انتخاب خود را انجام دهید.