فروش ویژه دستگاه رفع موی زائد shr

فروش ویژه دستگاه رفع موی زائد shr

فروش ویژه دستگاه رفع موی زائد shr با قیمت های بسیار مقرون به صرفه، جهت رفاه حال شما مشتریان عزیز، ارائه می شود. شما می توانید با کارشناس ما، سرکار خانم مجلسی، درباره نحوه فروش این محصول، صحبت کنید.

رفع موی زائد برای همیشه

شاید برای شما این سوال پیش بیاید که آیا می توان برای همیشه از شر موهای زائد خلاص شد؟ یا نه؟ جواب ما به شما بله است. دستگاه رفغ موی زائد shr، به شما این امکان را می دهد، تا برای همیشه از شر این موها خلاص شوید. این دستگاه از ترکیب دو دستگاه لیزر دایود و روش IPL تشکیل شده است. بنابراین علاوه بر اینکه ویژگی های هردو را دارد، می تواند خواص منحصر به فرد زیادی هم داشته باشد.
در واقع shr از کلمات super hair removal تشکیل شده است. سیستم استفاده شده در دستگاه اس اچ آر، مثل لیزر لامپ های زنون است. ولی با این ویژگی برتر که، می تواند در هر  ثانیه یک شات شلیک نماید. البته این ویژگی خود را از دستگاه دایود بهره گرفته است.

فروش ویژه دستگاه رفع موی زائد shr

عملکرد دستگاه SHR

  • تکنولوژی استفاده شده در shr موجب شده تا انرژی بتواند به قطعات کوچکی تقسیم شود.
  • و با سرعت بسیار زیاد و تعداد زیاد، به صورت پیوسته به پوست فرستاده می شود.
  • همین سرعت زیاد دستگاه موجب شده تا تأثیر فوق العاده ای بر روی پوست بگذارد.
  • این دستگاه می تواند طول موجی بین ۶۴۰ تا ۹۵۰ نانو متر را در بر بگیرد.
  • اگر بخواهید کل بدن را با این روش لیزر کنید و موهای زائد آن را حذف کنید، شما در ۴۵ دقیقه می توانید به نتیجه مورد نظر خود برسید.
  • این مدت زمان در روش های دیگر و دستگاه های دیگر، دوبرابر است.

فروش ویژه دستگاه رفع موی زائد shr

عوارض بسیار کم دستگاه SHR

به طور کلی، همه دستگاه های لیزر به دلیل اینکه گرما تولید می کنند، باعث میزان کمی سوختگی می شوند. اما دستگاه لیزر shr کمترین میزان سوختگی گزارش شده را دارند. چون در همان نقطه استفاده شده فقط ریشه موها را می سوزاند. در بقیه نقاط هیچ گونه اثر منفی باقی نمی گذارد. البته ناگفته نماند که این تاول های سطحی و قرمزی بعد از مدتی از بین می روند.

فروش ویژه دستگاه رفع موی زائد shr

فروش ویژه دستگاه رفع موی زائد shr

دستگاه اس اچ آر ، یک روش ترکیبی از دو دستگاه دایود و IPL می باشد. به همین دلیل قدرت و سرعت بسیار بالایی دارد. میزان آسیب وارد شده به پوست در این روش، نسبت به روشهای دیگر بسیار کم است. خوبی این دستگاه این است که، برای همه نوع پوستی می توان از آن استفاده کرد. حتی برای موهای خیلی تیره هم میتواند موثر واقع شود. فقط بیماران حین درمان، کمی گرما و سوزش متوسط را تجربه می کنند. برای اطلاع از نحوه فروش ویژه دستگاه رفع موی زائد shr ، می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.