قیمت دستگاه هایفو ۴ بعدی

فروش ویژه دستگاه هایفو ۴ بعدی با قیمت مناسب

فروش ویژٰه دستگاه هایفو چهار بعدی به مدت محدود! دستگاه هایفو چهار بعدی جدیدترین مدل دستگاه هایفو است که نسبت به دستگاه های دیگر با سرعت و دقت و قدرت بیشتری عمل می کند.

دستگاه هایفو با استفاده از امواج اولتراسوند بدون اینکه به سطح بیرونی پوست آسیبی برساند به لایه های زیرین نفوذ می کند و سبب تحریک کلاژن سازی، در نتیجه لاغری، لیفت و جوانسازی می شود. در ادامه به طور جزئی تر با این دستگاه آشنا می شویم.

دستگاه هایفو چگونه عمل می کند؟

خرید دستگاه هایفو ۴ بعدی

 

روش کار دستگاه هایفو ۴ بعدی مانند سایر دستگاه های هایفو است. در روش هایفوتراپی همانطور که از نام آن مشخص است HIFU

(High Intensity Focused Ultrasound ) امواج اولتراسوند با قدرت بالا به سمت لنزی شبیه ذره بین هدایت می شوند. تجمع این امواج در یک نقطه سبب تجمع انرژی می شود این انرژی در هر لایه ای از پوست که باشد آنقدر بالاست که سبب گرم شدن آن قسمت می شود.

نکته قابل توجه در روش هایفوتراپی این است که امواج اولتراسوند بدون اینکه آسیبی به سطح پوست بزنند از آن عبور می کنند و این روش یک روش کاملا غیر تهاجمی است.

نکته قابل توجه دیگر این است که روش هایفو تراپی تنها روش غیر تهاجمی است که تاثیر آن بر روی لایه های عمیق پوست است. به این دلیل اثر گذاری دستگاه مانند روش های تهاجمی بسیار بالاست.

دستگاه هایفو ۴ بعدی چیست و چگونه عمل می کند؟

در دستگاه های سری جدید هایفو که به آن دستگاه هایفو ۴ بعدی گفته می شود امواج اولتراسوند با قدرت، سرعت و دقت بیشتری تابانده می شود. لذا تاثیر آن در مدت زمان کمتر و بیشتر قابل مشاهده است.

اگر بخواهیم این مسئله را به صورت تخصصی و فنی بیان کنیم تصویر زیر به خوبی گویای این تفاوت است. در دستگاه های هایفو معمولی به ازاء هر یک بار فشار پدال دستگاه یک لاین شات زده می شود اما در هایفو چهار بعدی تا ۱۲ لاین هم امکان پذیر است.

معرفی کارتریج های دستگاه هایفو ۴ بعدی

دستگاه هایفو چهار بعدی

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید دستگاه هایفو ۴ بعدی دارای ۲ هندپیس است. هندپیس سمت راست برای ناحیه واژینال و هندپیس سمت چپ برای نواحی صورت و بدن استفاده می شود.

ابعاد و شکل کارتریج ها کاملا در شکل بالا مشخص است. از کارتریج های با عمق های متفاوت برای گرفتن نتیجه در قسمت های مختلف بدن استفاده می شود.

عمق کارتریج ها و اثر آن ها به صورت زیر است:

  • ۳ mm برای لایه ی درم
  • ۴٫۵ mm برای لایه ی SMAS
  • ۶, ۸, ۱۰, ۱۳ , ۱۶ mm برای بدن

و برای هندپیس ویمکس vmax:

  • ۱٫۵, ۳, ۴٫۵ برای صورت
  • ۴٫۵ برای قفسه سینه
  • ۸, ۱۳ برای لایه چربی بدن

فروش دستگاه هایفو

فروش ویژه دستگاه هایفو ۴ بعدی

دستگاه هایفوتراپی یک دستگاه وارداتی است. هایفو چهار بعدی ساخت کشور چین است و قیمت آن تحت تاثیر نوسانات دلار است. خوشبختانه دستگاه های موجود شرکت مربوط به خرید قبل است و نسبت به دستگاه هایی که به روز وارد می شود قیمت بسیار مناسبی دارد. بنابراین شما می توانید دستگاه هایفو ۴ بعدی را با قیمت مناسب خرید نمایید.