قیمت دستگاه میکرودرم کلینیکی

قیمت خرید بهترین دستگاه میکرودرم ابریژن کلینیکی

چند نکته مهم که قبل از خرید دستگاه میکرودرم ابریزن کلینیکی باید بدانیم و بسیار ساده است! انتخاب بهترین دستگاه میکرودرم ابریژن کلینیکی با قیمت مناسب آسان است اگر قبل از خرید به چند نکته ساده توجه کنیم.

پزشکان عزیزی که برای کار پاکسازی، لایه برداری و جوانسازی دستگاه میکرودرم را انتخاب نموده اید تا اینجا قدم درستی برداشته اید. اما سوال مهم این است. چه دستگاه میکرودرمی بخریم.

قبل از اینکه بخواهیم به این پرسش پاسخ دهیم بهتر است ابتدا با انواع دستگاه میکرودرم ابریژن کلینیکی آشنا شویم و خیلی کوتاه ویژگی ها و تفاوت های آن را بررسی کنیم.

انواع دستگاه میکرودرم ابریژن کلینیکی

دستگاه میکرودرم ابریژن پودری

دستگاه میکرودرم پودری

دستگاه میکرودرم ابریژن پودری اولین دستگاه میکرودرم است که توسط پزشکان ساخته شد. از همان ابتدا برای این دستگاه از پودر اکسید آلومینیوم جهت لایه برداری استفاده کردند.
پودر اکسید آلومینیوم یک ماده معدنی کاملا بی خطر برای انسان است. هیچگونه حساسیت پوستی ایجاد نمی کند و تجربه استفاده از آن در طول این سال ها نشان داده که هیچ عارضه و خطری برای سلامت پوست و جسم انسان ندارد.
تاثیر مثبت دستگاه میکرودرم پودری بر روی پوست آنقدر مشهود و قابل توجه بود که با سرعت زمانی قابل توجهی از کشورهای اروپایی که مبدا آن ایتالیا بود به کشور های قاره آمریکا و بعد از آن کشور های آسیایی به ویژه هند رسید.

جهش از دستگاه میکرودرم پودری به دستگاه میکرودرم الماسی!

دستگاه میکرودرم الماسی

بشر در طول تاریخ همیشه به دنبال تغییر بوده است. تغییر در جهت مثبت. علی رغم اینکه دستگاه میکرودرم ابریژن پودری بسیار محبوب، موثر و بی خطر بود محققان به دنبال راهی برای ارتقاء این روش بودند.
شاید تنها ایرادی که می شد برای این روش گرفت این بود که نمی توانیم اطراف دهان و اطراف چشم را به خوبی لایه برداری کنیم.
برای لایه برداری در این نواحی باید خیلی احتیاط می شد تا پودر اکسید آلومینیوم وارد چشم و یا دهان نشود.
ماده دیگری که مانند اکسید آلومینیوم خاصیت لایه برداری داشت الماس بود. گرانقیمت ترین سنگ معدنی. اما منطقی نبود که از این سنگ گرانبها برای این کار استفاده شود و اصلا از نظر هزینه ها ممکن نبود.
اما تنوانستند از تراشه های الماسه برای لایه برداری استفاده کنند.
بانبراین نوع جدیدی از دستگاه های میکرودرم ابریژن وارد بازار شد که با سری هایی از تراشه های الماس عمل لایه برداری انجام می شد.

دستگاه میکرودرم ابریژن پودری و الماسه

دستگاه میکرودرم ابریژن پودری و الماسه

از آنجایی که هر دو روش بالا بسیار مفید و موثر بود روش جدید نتوانست دستگاه میکرودرم پودری را از میدان رقابت خارج کند. بلکه این دو کنار هم قرار گرفتند. یعنی در دستگاه های جدید از هر دو روش بهره برده شد.
به این ترتیب دستگاه هایی با دو هندپیس ساخته شد که یک هندویس ان مربوط به سری پودری و دیگری مربوط به سری الماسه بود.

نتیجه مهم!

سوالی که خیلی از پزشکان مطرح می کنند این است که دستگاه پودری یا الماسه؟ با مطالعه مطالب بالا پی می بریم که دستگاه هایی با دو کارایی گزینه بسیار مناسبی هستند. البته تمامی شرکت ها یا حداق ۹۰ درصد شرکت ها دارند دستگاه های دو کاره را تولید می کنند.

نکات مهم برای خرید دستگاه میکرودرم ابریژن کلینیکی

خرید دستگاه میکرودرم ابریژن کلینیکی

حالا که دانستیم چه نوع دستگاه میکرودرم ابریژنی برای کلینیک خود انتخاب کنیم باید چه ویژگی هایی را برای یک انتخاب درست در نظر بگیریم؟

چند پارامتر در انتخاب بسیار مهم است که به ان ها به صورت موردی اشاره می کنیم:

  • قدرت مکش دستگاه میکرودرم
  • نوع موتور دستگاه میکرودرم
  • ظرفیت مخزن دستگاه میکرودرم
  • گارانتی
  • خدمات ارائه شده
  • طراحی دستگاه میکرودرم

موارد ذکر شده هر کدام جای بحث و صحبت دارد که شاید از حوصله شما عزیزان خارج باشد. بنابراین در فرصت های بعدی به توضیح آن ها خواهیم پرداخت.

قیمت دستگاه میکرودرم ابریژن کلینیکی

دستگاه میکرودرم ابریزن کلینیکی با قیمت های متفاوت در بازار تجهیزات پزشکی ایران وجود دارد. این دستگاه یا به صورت وارداتی یا ساخت ایران در دسترس است.
خوشبختانه به دلیل اینکه شرکت های زیادی در تولید این دستگاه نقش دارند بازار رقابتی خوبی دارد و همین مسئله باعث شده که شما عزیزان دستگاه های میکرودرم را با قیمت بسار مناسب در اختیار داشته باشید.
از نظر بازگشت سرمایه و درامد زایی نیز بسیار قابل توجه است و می تواند انتخاب مناسبی برای شما عزیزان باشد.