قیمت دستگاه میکرودرم ابریژن فاپسکو

قیمت دستگاه میکرودرم ابریژن فاپسکو

قیمت دستگاه میکرودرم ابریژن فاپسکو با توجه به مدل و ویژگی های آن بیان می شود. شما می توانید از طریق شماره های زیر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

یکی از چیزهایی که در برخورد اول با هر شخصی، می تواند توجه ما را به خود جلب نماید، پوست افراد است. اهمیتی که پوست افراد در زیبایی آنها دارد، بقیه قسمت های پوست ندارد. بنابراین توچه به ظاهر و زیبایی پوست را باید در اولویت کارهای خود قرار دهیم. اما متأسفانه به دلیل شرایط بد زندگی، نمی توان آن گونه که باید مراقبت از پوست را به عمل آورد. اما کلینیک های زیبایی می توانند راهکار های خوبی را به ما ارائه دهند. تا بتوانیم به پوست سالم و تمیز دست پیدا کنیم. دستگاه هایی که برای انجام فیشیال پوست انجام می شوند، بسیار متفاوت هستند. در بین همه آنها دستگاه های میکرودرم همیشه طرفداران زیادی دارند. هم در بین مردم و مراجعه کنندگان و هم در بین کلینیک داران و سالن داران. در این موضوع می خواهیم دستگاه میکرودرم فاپسکو را به شما معرفی کنیم. دستگاهی که برای لایه برداری از سطج پوست استفاده می شود. اما این کار را با پودر اکسید آلومینیوم انجام نمی دهد. به عبارتی هندپیس پودری جای خود را به خشاب های با رنگ متفاوت داده است. در ادامه توضیح بیشتری را خدمت شما ارائه می دهیم.

قیمت دستگاه میکرودرم ابریژن فاپسکو

ویژگی های دستگاه میکرودرم فاپسکو

  • این دستگاه همانطور که عنوان شد، به جای پودر اکسید آلومینیوم از تعدادی خشاب استفاده می کند.
  • خشاب صورتی می تواند برای پوست های چرب استفاده شود.
  • خشاب آبی رنگ مختص پوست های مغمولی است. و در همه پوست های می توان از آن استفاده نمود.
  • اما برای پوست های حساس باید از خشاب سفید رنگ استفاده کنید.
  • و در مقابل پوست هایی که خشک هستند و در اصطلاح دهیتراته شده اند، خشاب قهوه ای رنگ را استفاده می کنند.
  • همانطور که بیان شد رنگ های متفاوت هر خشاب، با توجه به نوع پوست افراد تقسیم  بندی شده است.
  • در واقع این همان پودر اکسید آلومینیوم است. اما به صورت مستقیم استفاده نمی شود.
  • بلکه داخل این دیسک ها قرار دارد.

قیمت دستگاه میکرودرم ابریژن فاپسکو

 

قیمت دستگاه میکرودرم ابریژن فاپسکو

دستگاه میکرودرم ابریژن می تواند برای از بین بردن سلول های مرده در سطح پوست استفاده شود. این کار به راحتی قابل انجام است. انواع لکه های پوست می توانند با این روش از بین بروند. منافذ باز پوست هم با این روش بسته می شوند. ضمن اینکه انواع جوش ها را حذف می کند و کم رنگ می نماید. در نهایت پوست را شفاف و شاداب می کند.