قیمت فروش دستگاه دایود لیزر موهای زائد

قیمت فروش دستگاه دایود لیزر موهای زائد

قیمت فروش دستگاه دایود لیزر موهای زائد به فاکتورهای زیادی بستگی دارد. به همین دلیل این دستگاه در انواع مختلفی ارائه می شود. هر کدام مزایای خاص خود را دارند. برای اطلاعات بیشتر، می توانید با شماره های زیر با ما در تماس باشید.

لیزر رفع موهای زائد

همه ما به دنبال روشی هستیم، تا بتوانیم به صورت دائمی، از شر موهای زائد حود خلاص شویم. این موضوع به یک معضل تبدیل شده است. همه افراد رنگ پوست و جنس موهایشان یکسان نیست. به همین دلیل داشتن موهای زائد، گاهی می تواند خیلی کسل کننده باشد. افراد برای از بین بردن آنها به راه حل های متفاوتی متوسل می شوند. انواع اپیلاسیون های گران قیمت و با ماندگاری پایین. انواع لیزر ها و … . در این بین لیزر موهای زائد به وسیله دستگاه دایود، به عنوان روش جدید در زمینه زیبایی، توانسته طرافداران زیادی را پیدا کند. ما در این مبحث می خواهیم شما را با این دستگاه فوق العاده، بیشتر آشنا کنیم.

قیمت فروش دستگاه دایود لیزر موهای زائد

عملکرد دستگاه لیزر دایود چگونه است؟

این دستگاه یک هندپیس دارد که به وسیله آن می تواند لیزر و نور را به پوست منتقل نماید. این لیزر به صورت کاملاً دقیق به سراغ فولیکول مو ها و ملانین ها می رود. وقتی که لیزر به فولیکول مو برخورد می کند، باعث می شود تا رنگدانه های آن از بین برود و دیگر موها قادر به رشد مجدد نباشند. خبر خوب این است که لیزر فقط به همین قسمت های مو تأثیر می گذارد و به بافت کنار موها و پوست، آسیبی وارد نمی کند. این روش را باید چندین بار تکرار کرد، تا به نتیجه دلخواه و مورد نظر رسید. در ابتدا مو شاید دوباره رشد نماید. اما رشد آن بسیار ناچیز و ظریف خواهد بود. این روند درمان باید ادامه پیدا کند، تا جایی که دیگر مویی باقی نماند.

قیمت فروش دستگاه دایود لیزر موهای زائد

مزایای منحصر به فرد دستگاه لیزر موهای زائد دایود

  • این دستگاه لیزر می تواند برای همه رنگ پوستی استفاده شود.
  • این روش درمانی، بسیار سریع تر از سایر لیزر ها می باشد.
  • ناحیه تحت درمان با دستگاه دایود، بسیار وسیع تر از دستگاه های لیزر دیگر است.
  • ماندگاری بالا و همیشگی بودن این روش درمانی، یکی دیگر از ویژگی های آن است.
  • انحام لیزر دایود می تواند با تعداد کمتری از جلسات، انجام بگیرد.
  • به خاطر اینکه در هر بار تعداد زیادی مو را نابود می کند.

قیمت فروش دستگاه دایود لیزر موهای زائد

قیمت فروش دستگاه دایود لیزر موهای زائد

شرکت تجهیزات پزشکی و زیبایی آروینیا، به عنوان وارد کننده مستقیم این دستگاه ها، می تواند قیمت فروش دستگاه دایود لیزر موهای زائد را بسیار مقرون به صرفه تر از بازار، به شما کلینیک داران و مطب داران عزیز، ارائه دهد. می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید، تا به شما راهنمایی های لازم را ارائه دهند.