مرکز پخش انواع دستگاه الکتروسرجری پوست

مرکز پخش انواع دستگاه الکتروسرجری پوست ارائه دهنده کلیه خدمات مربوط به دستگاه می باشد. دستگاه الکتروسرجری با قیمت مقرون به صرفه به مشتریان ارائه می شود. مشاوران ما آماده پاسخگویی به شما هستند.

دستگاه الکتروسرجری یا الکترو کوتر

دستگاه الکتروسرجری را دستگاه الکترو کوتر هم می نامند. می توان آن را همان دستگاه آر اف در نظر گرفت که بدون اینکه جای زخمی باقی بگذارد، با فرکانس بالا و کیفیت و سرعت بسیار بالا، قادر به از بین بردن هر گونه ضایعه و اضافات بر روی پوست است. این دستگاه به فراوان در بیمارستان ها و مطب های پزشکی استفاده می شود. تمام پزشکان با این دستگاه آشنایی دارند. انواع عمل های جراحی را با این دستگاه می توان انجام داد.
مثلا جراحی پلاستیک، در دندان پزشکی ها برای جراحی های دندان استفاده می شود. در جراحی های کوچک و سرپایی مانند ختنه کردن پسران هم به وفور این دستگاه استفاده می شود.

مرکز پخش انواع دستگاه الکتروسرجری پوست

استفاده از الکتروسرجری چه مزایایی دارد؟

  • امواج رادیو فرکانسی هیچ ضرری برای انسان ندارد و مشکلی ایجاد نمی کند.
  • یکی از مهم ترین مزایای دستگاه الکترو سرجری دم باقی گذاشتن جای زخم است.
  • کار کردن با این دستگاه بسیار راحت و کاربردی است.
  • هیچ دردی توسط بیمار احساس نمی شود.
  • این دستگاه در همه جای بدن می تواند استفاده شود.
  • محدودیت سنی برای استفاده از این دستگاه وجود ندارد.
  • این دستگاه دارای چاقوهای مختلفی برای انواع برش ها می باشد

مرکز پخش انواع دستگاه الکتروسرجری پوست

انواع دستگاه الکتروسرجری

  • دستگاه الکتروسرجری Doctanz
  • دستگاه الکتروسرجری Doctanz 100/80
  • دستگاه الکتروسرجری zero100

اساس کار دستگاه الکتروسرجری

شاید برایتان جالب باشد که یکی از کارهای دستگاه الکتروسرجری بند آوردن خون است. بله انعقاد خون یکی از کارهای دستگاه الکتروسرجری است. برش به وسیله این دستگاه، بدون هیچ گونه خونریزی انجام می شود. به راحتی می تواند انواع ضایعه های پوستی را از بین ببرد. و بافت را منعقد کند. و از همه مهم تر و جالب تر این است که بدانید در اتاق های عمل هنگامی که بر روی قسمت های مختلف بدن مثل کبد، ریه، تیروئید، عمل قلب باز و … کاری صورت می گیرد، می توان از دستگاه الکتروسرجری برای جلوگیری از خونریزی استفاده کرد.

مرکز پخش انواع دستگاه الکتروسرجری پوست

مرکز پخش انواع دستگاه الکتروسرجری پوست

همانطور که بیان شد، دستگاه الکتروسرجری می تواند در قسمت های مختلف مورد استفاده قرار بگیرد. در زمینه زیبایی پوست می تواند با برداشتن خال ها و ضایعات پوستی، زیبایی را به شما هدیه دهد. این دستگاه می تواند مخاطبان زیادی داشته باشد. پزشکان، کلینیک داران و مسئولین سالن های زیبایی می توانند با داشتن این دستگاه مشتریان خود را افزایش دهند. شرکت ما به عنوان مرکز پخش انواع دستگاه الکتروسرجری پوست آماده ارائه محصولات منحصر به فرد خود به شما می باشد.