قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم

واردات دستگاه لیزر تیتانیوم سه طول موج

واردات دستگاه لیزر تیتانیوم سه طول موج در این سایت به صورت مستقیم انجام می شود. به همین دلیل قیمت تمام شده این دستگاه، برای شما بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.

دستگاه لیزر تیتانیوم چیست؟

دستگاه های لیزر انواع و اقسام گوناگونی دارند. که با توجه به نوع پوست و جنسیت می توانند برای افراد کاربرد متفاوتی را ارائه دهند. در سایت ما دستگاه لیزر موی زائد، تیتانیوم با داشتن قابلیت های ویژه طرفداران زیادی دارد. این دستگاه می تواند با سه طول موج مختلف، انواع موهای زائد را در افراد مختلف از بین ببرد. این دستگاه را لیزر موهای زائد سوپرانو مدل تیتانیوم هم می نامند. این دستگاه به صورت سه بعدی می تواند با داشتن دو عدد هندپیس خود، در قسمت های مختلف پوست مورد استفاده واقع شود. اندازه و سایز سطح مقطع این هندپیس ها با هم فرق دارند. به همین دلیل برای قسمت های مختلف قابل استفاده هستند. این دستگاه توانسته تأییدیه FDA آمریکا را به دست آورد. چون در از بین بردن موهای زائد عالی عمل کرده و نتایج رضایت بخشی را ارائه کرده است. در ادامه ویژگی های این دستگاه بی نظیر را با هم بررسی می کنیم.

قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم

ویژگی های دستگاه لیزر تیتانیوم

  • این دستگاه از سه طول موج برخوردار است.
  • بنابراین هیچ موی زائدی نمی تواند از این دستگاه جان سالم به در ببرد.
  • همچنین داشتن دو هندپیس با اسپوت سایز های مختلف، سرعت کار را بسیار بالا می برد.
  • داشتن سه طول موج الکس، دایود و اندیاگ باعث شده تا برای همه افراد استفاده شود.
  • در طول موج الکس، با قدرت ۷۵۵ نانو متر بسیاری از موهای زائد حذف می شوند.
  • باز هم اگر همه موهای زائد قابل حذف نباشند، در طول موج دایود، با ۸۰۸ نانومتر می توانند از بین بروند.
  • ضمن اینکه داشتن طول موج ۱۰۶۴ نانومتر اندیاگ، می تواند تا عمق ببشتری به فولیکول موها نفوذ نماید.
  • ضمن اینکه باعث می شود امکان سوختگی حین کار به صفر برسد.

قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم1

واردات دستگاه لیزر تیتانیوم سه طول موج

دستگاه های لیزر امروزه طرفداران زیادی دارند. به راحتی می توان در یک کلینیک زیبایی، با داشتن دستگاه لیزر درآمد بالایی را بدست آورد. شما می توانید به عنوان سرمایه گذار هم، این دستگاه را برای خود خریداری نموده و از مزایای ویژه آن بهره مند شوید. این دستگاه به صورت مستقیم توسط شرکت آروینیا وارد می شود. به همین دلیل قیمت آن نسبت به سایت های دیگر، ارزان تر است. برای اطلاع از قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم با ما تماس حاصل نمائید.