خرید دستگاه میکرودرم مطبی صورت با قیمت ارزان 3

خرید دستگاه میکرودرم مطبی صورت با قیمت ارزان

خرید دستگاه میکرودرم مطبی صورت با قیمت ارزان در سایت ما امکان پذیر است. شما می‌توانید به راحتی این دستگاه را از کارشناسان ما خریداری نمایید. بهتر است قبل از خرید دستگاه میکرودرم، از مشاوره کارشناسان ما بهره مند شوید. از طریق شماره‌های زیر با ما در ارتباط باشید.

بهترین دستگاه میکرودرم ابریژن برای زیبایی صورت

امروزه با گسترش تکنولوژی مردم به راحتی می‌توانند به پوستی سالم دست پیدا کنند و دوباره جوانی خود را بدست آورند. حتی با اینکار شما لازم نیست هزینه‌های زیادی را برای جراحی و خدمات زیبایی پرداخت کنید. می‌توان دستگاه میکرودرم را به عنوان وسیله ضروری برای هر کلینیک و سالن زیبایی در نظر گرفت. این دستگاه برای شما علاوه بر درآمد بالا، مشتریان دائمی و همیشگی به همراه دارد که شما می‌توانید زیبایی و جوانی را دوباره به آنها بازگردانید.

تجهیزات میکرودرم ابریژن چیست؟

از میکرودرم ابریژن می‌توان برای از بین بردن لایه مرده پوست که روی آن قرار دارد، استفاده کرد. این کار می‌تواند ناخالصی‌های پوست را از بین برده و زیبایی را به افراد هدیه دهد. میکرودرم ابریژن از کریستال‌های بسیار ریز با نوک الماسه تشکیل شده است. این هندپیس می‌تواند پوست را از هر گونه مشکل و آلودگی، پاک کرده و آن را جوان و دهیتراته کند. همچنین میکرودرم با از بین بردن چین و چروک‌ها و حذف خطوط ریز روی پوست، پوستی صاف و شفاف به شما هدیه خواهد داد. این دستگاه در قسمت‌های مختلف گردن، دست و سینه قابل استفاده است.

مشتریان شما از دستگاه‌های میکرودرم ابریژن چه مزایایی به دست خواهند آورد؟

یکی از مهم‌ترین کارهایی که میکرودرم برای پوست انجام می‌دهد، این است که منافذ پوست را بهبود می‌بخشد. در نتیجه شما پوستی روشن، جوان و ملایم خواهید داشت.

خرید دستگاه میکرودرم مطبی صورت با قیمت ارزان 1

مزایای دیگر دستگاه میکرودرم ابریژن

  • ایمنی و قابل استفاده برای همه انواع پوست
  • درمان کردن انواع بیماری‌های پوستی
  • بدون درد و کمترین درد حین درمان
  • ایجاد کلاژن در پوست و جوانسازی آن
  • بهبود سلامتی پوست
  • هیدراته کردن پوست در حد مناسب
  • انجام لایه برداری در قسمت های مختلف پوست
  • براق کردن و روشن کردن پوست، همراه درخشندگی
  • این روش غیر تهاجمی و کم تهاجمی شناخته شده است.
  • نیازمند زمان زیادی نیست و نتایج به زودی قابل مشاهده خواهند بود.

 

انواع سیستم‌های میکرودرم ابریژن

در واقع دو روش میکرودرم ابریژن کریستال و میکرودرم ابریژن الماسه وجود دارد. موضوع اینجاست که این دو روش تفاوت زیادی در اجرا با هم ندارند، بلکه فرایند آنها با هم متفاوت است.

در روش میکرودرم کریستالی، کریستال‌های خیلی ریز روی پوست خراش ایجاد می‌کنند. دستگاه میکرودرم ابریژن هم می‌تواند سلول‌های پوست را همزمان از کریستال‌ها جدا کند. نتیجه این کار خیلی شگفت انگیز است و موجب بهبود گردش خون در پوست شده که با هر بار درمان، پوست درخشان و شفاف به شما هدیه می‌دهد.

میکرودرم ابریژن دیاموند روش جدیدتری است که توانسته در مدت کم، محبوبیت زیادی را بین مردم به دست آورد. در این روش با هندپیس گرد الماسه، پوست را لایه برداری می‌کند. این هندپیس الماسه روی پوست قرار گرفته و سلول‌های مرده را از آن جدا می‌کند. همچنین این سلول‌های مرده را هم در یک قسمت دیگر، تخلیه خواهد کرد. در روش الماسه هم حالت خلاء و مکش وجود داشته که در نهایت موجب بهبود گردش خون خواهد شد.

 

روند کاری دستگاه میکرودرم ابریژن چگونه است؟

در حقیقت دستگاه میکرودرم ابریژن لایه بیرونی پوست را جدا می‌کند. این کار می‌تواند ناخالصی‌ها و همچنین سلول‌های مرده پوست را جدا کند. همچنین با ایجاد خراش توسط کریستال‌های ریز، که با ایجاد فشار روی پوست انجام می‌شود، پوست را لایه برداری می‌کند. در نهایت با حالت مکش و خلاء می‌تواند ذراتی که از هم جدا شده‌اند را به داخل خود بکشد. نتیجه همه این کارها، داشتن پوستی شاداب و با شفافیت بالا است.

خرید دستگاه میکرودرم مطبی صورت با قیمت ارزان 2

درمان با میکرودرم ابریژن

گذر زمان روی پوست ما تأثیر زیادی می‌گذارد و نگرانی‌ها و بالا رفتن سن، می‌تواند پوست را چروک کرده و خطوط زیادی را روی آن ایجاد کند. پس به راحتی می‌توان سلامتی افراد و رفاه آنها را از روی پوست آنها متوجه شد. امروزه روش‌های زیادی برای داشتن پوست شاداب و جوان وجود دارند، همانطور که می‌دانید قیمت لوازم آرایشی روز به روز بالاتر می‌رود. پس ما دستگاه میکرودرم ابریژن را به شما معرفی می‌کنیم، تا بتوانید بدون نگرانی این دستگاه را جایگزین حتی لوازم آرایشی خود کنید.

شما می‌توانید میکرودرم ابریژن را روش آرایشی در نظر بگیرید که کم‌ترین تهاجم را دارد. این روش می‌تواند به دقت فراوان لایه بیرونی پوست را از بین ببرد. حتی از این روش می‌توان برای بهبود دادن زخم‌های بدن استفاده کرد. در نتیجه کلاژن سازی در پوست افزایش پیدا کرده، کلاژن هم با ایجاد کشش در پوست، موجب جوانسازی آن خواهد شد. جنس کریستال‌هایی که این کار را انجام می‌دهند بسیار با کیفیت بوده و در نهایت ایجاد مکش و خلاء موجب روشن شدن پوست و حذف سلول‌های مرده خواهد شد. درمان با میکرودرم ابریژن باعث کم شدن خطوط و انواع چین و چروک خواهد شد. پوست شما جوان شده و آبرسانی به آن بهتر صورت خواهد گرفت. همچنین زخم ها و جوش ها، نقاط قهوه‌ای روی پوست و رنگدانه‌ها را از بین می‌برد.

خرید دستگاه میکرودرم مطبی صورت با قیمت ارزان

دستگاه میکرودرم از صورت از جمله دستگاه‌های بسیار ضروری در هر سالن زیبایی است. شما با داشتن این دستگاه می‌توانید درآمد بالایی را بدست آورید. مزایای این دستگاه برای کسی که سالن زیبایی دارد و همچنین بیماران، بسیار زیاد است. برای خرید دستگاه میکرودرم مطبی صورت با قیمت ارزان با کارشناسان ما تماس بگیرید.