فروش بهترین دستگاه هیدروفیشیال

فروش بهترین دستگاه هیدروفیشیال

فروش بهترین دستگاه هیدروفیشیال با قیمت مناسب، در سایت ما امکان پذیر است. شما می توانید هم به صورت حضوری و هم غیر حضوری آن را از ما تهیه نمایید.

دستگاه هیدروفیشیال آکواجت

در این مطلب می خواهیم دستگاه هیدروفیشیال آکواجت را به شما معرفی نماییم. در این فیشیال ۷ عملکرد در یک دستگاه قرار داده شده است. هر کدام می توانند کار ویژه ای را برای پوست انجام دهند. داشتن همچین دستگاهی می تواند هزینه های اضافه شما را کاهش دهد. علاوه بر آن شما تنها یک بار خرید می کنید و دیگر نیازی به دردسر های خرید ندارید. ضمن اینکه آموزش کار کردن با یک دستگاه بسیار ساده تر از چند دستگاه می باشد. بنابراین سرعت عمل شما هم بالاتر می رود. شما می توانید به مشتریان خود که در حال انجام کار خاصی روی پوستشان هستید، معرفی قسمت های دیگر دستگاه را داشته باشید. به این صورت خود دستگاه می تواند تبلیغ مناسبی برای شما به حساب آید. آکواجت می تواند با ۷ هندپیس خود انواع مشکلات پوستی را از بین ببرد. گردش خون را ذر زیر پوست بهبود بدهد. لیفت و فرم دهی به قسمت های مختلف پوست را انجام دهد. همچنین می توانید همراه این دستگاه ماسک نور درمانی هم به شما داده می شود.

فروش بهترین دستگاه هیدروفیشیال

ویژگی های دستگاه آکواجت فیشیال

  • سری اولتراسوند (فراصوت) که وظیفه جوانسازی پوست را با بالا بردن گردش خون، بر عهده دارد.
  • سری مولتی پلار آر اف که برای لیفت و فرم دهی به پوست استفاده می شود.
  • بیو میکرو کورنت که برای سفت کردن پوست استفاده می شود.
  • دسته هیدرودرم ابریژن برای پاکسازی پوست و لایه برداری اصولی پوست استفاده می شود.
  • می تواند انواع سلول های مرده را از بین ببرد. ضمن اینکه آبرسانی عمیق هم به پوست انجام می دهد.
  • دسته چکش سرد که می توانید برای سرد کردن پوست بعد از درمان استفاده نمایید.
  • دسته تفنگ اسپری همراه اکسیژن که مخصوص جوانسازی پوست است.
  • و ماسک ال ای دی که می تواند با رنگ نورهای مختلف، انواع مشکلات پوست را ناپدید نماید.

فروش بهترین دستگاه هیدروفیشیال

فروش بهترین دستگاه هیدروفیشیال

دستگاه های فیشیال پوست به دلیل کارکردهای چند گانه ای که دارند، می توانند گزینه مناسبی برای سالن ها و کلینیک های زیبایی به حساب آیند. برای داشتن این دستگاه ها آموزش خاصی نیاز نیست. کاربر به راحتی می تواند کار کردن با آن را فرا بگیرد. برای اطلاع از قیمت و نحوه فروش دستگاه هیدروفیشیال با ما تماس بگیرید.