خرید دستگاه لیزر دایود الکس

قیمت دستگاه لیزر موهای زائد

یکی از معضلاتی که برای اکثر آقایان و خانم ها وجود دارد رفع موهای زائد است. همه به دنبال روشی هستند که برای همیشه از شر موهای زائد بدن خود خلاص شوند. اما اینکه در بین این همه تبلیغات و ارائه روش های متفاوت کدام گزینه مناسب است مهم است. سوالی که شاید همگی دوست دارند جواب آن را پیدا کنند.

انواع روش های حذف موی زائد:

همانطور که گفتیم برای رفع موی زائد روش های گوناگونی وجود دارد که رایج ترین آن ها عبارت هستند از:

  • استفاده از تیغ و ژیلت
  • استفاده از موم یا وکس
  • استفاده از تکنولوژی لیزر
  • استفاده از انواع کرم های مو بر
  • استفاده از پودر موبر

همه روش های نام برده شده در بالا به غیر از استفاده از دستگاه های لیزر موقت است.

در ادامه به بررسی انواع روش های دائمی حذف موی زائد که با استفاده از دستگاه انجام می شود می پردازیم. زیرا روش های دائمی به مراتب از دیگر روش ها بهتر است. با استفاده از روش های دائمی هم می توانیم در وقت و هم در هزینه خود صرفه جویی کنیم.

از بین بردن موهای زائد با دستگاه ipl

آی پی ال intense pulse light یعنی سیستم های نور شدید پالسی. در اصل لیزر نیست بلکه فلش لامپهای زنون هستند که نور چند طول موجی و non coherent ایجاد می کنند که قادر است اثرات گوناگون بر روی ساختارهای مختلف پوست داشته باشد و می توان با گزینش فیلترهای مناسب اثر دلخواه برای اهداف مشخص را بدست آورد.

دستگاه IPLروش محبوبی جهت برداشتن موهای زائد وجوان سازی پوست و روشن نمودن لکهای صورت وهم چنین آثار سطحی جوش های صورت (آکنه ) می باشد. دستگاه IPL لیزر نیست اما کارایی و عملکرد مشابه دارد. ارزانتر است و سریعتر عمل می کند.

دستگاه IPLبا پالس نوری شدید جهت حذف موهای صورت، پاها، پشت و پوبیس بصورت آرام و بی خطر استفاده می شود. پالس های نوری با تمرکز روی فولیکول موها موجب ایجاد گرما و تخریب آن ها بدون سوختگی و یا آسیب به پوست می شوند. دستگاه حذف موی IPL سریع وکاملا بدون درد است. عوارض جانبی کم است ولی می تواند شامل قرمزی و تورم در محل درمان باشد که به سرعت برطرف می شوند.

کاندیدهای مناسب جهت IPL افراد دارای پوست روشن و موی تیره می باشند، زیرا IPL پیگمان درون فولیکول مو را مورد هدف قرار می دهد. تعداد زیادی از مردم تجربه حذف موهای زائد به صورت کامل توسط این روش را دارند، اگر موها دوباره رشد کنند به صورت نازک و ظریف خواهند بود.

دستگاه IPL چگونه موجب رفع موهای زائد می شود؟

رنگدانه های پوستی تحت عنوان “ملانین”نقاط هدف IPL هستند. این رنگدانه ها موجب جذب انرژی نورانی و تبدیل آن به انرژی حرارتی می شوند. از آنجائیکه رنگدانه های ملانین در پیاز مو تراکم بیشتری دارد، این تبدیل حرارتی موجب تخریب و از بین رفتن پیاز مو و کاهش صدها فولیکول مو در هر تابش اشعه می شود.

این تکنیک در چه نقاطی از بدن قابل استفاده است؟

تمام مناطق بدن می تواند تحت درمان با IPL قرار بگیرند و هیچ تفاوتی هم بین زنان و مردان از این لحاظ وجود ندارد.انواع پوست ها و انواع مو با رنگ های متفاوت می تواند تحت تأثیر این درمان قرار بگیرد.البته به علت تراکم ملانین در پیاز موهای تیره، افرادیکه دارای پوست روشن و موهای تیره هستند پاسخ درمانی بهتری به این تکنولوژی میدهند.

▫️در افرادی که پوست تیره تری دارند به دلیل اینکه رنگدانه های ملانین موجود بیشتری در سطح پوست دارند موجب جذب مقداری از انرژی نورانی می شوند لذا انرژی کمتری را به پیاز مو انتقال داده، بنابراین نیازمند جلسات بیشتری برای درمان هستند.

چند جلسه برای درمان مورد نیاز است؟

هر تار مو در سه مرحله رشد می کند اما فقط در فاز رشد فعال، تراکم ملانین در پیاز مو به اندازه ای است که انرژی نورانی را در حد تخریب جذب می کند. از آنجائیکه در هر مقطع زمانی تنها یک سوم موها در این فاز قرار دارند، لذا حداقل ۴ تا ۶ جلسه برای درمان موهای ناخواسته مورد نیاز است. افرادی که دارای پوست تیره یا موهای روشن هستند نیازمند جلسات بیشتری برای درمان هستند.

آیا تاثیرات این روش دائمی است؟

بایستی بدانید که هیچ یک از روش های رفع مو، دائمی و مادام العمر نیستند اما اثر IPL نسبت به سایر روش های موجود ماندگاری بیشتری دارد. برخی افراد به طور کامل درمان می شوند اما اغلب افراد پس از مدتی با رویش مجدد موهایی با ضخامت بسیار کم و کم رنگ تر مواجه می شوند که نیازمند سالانه یک جلسه درمان نگهدارنده هستند.

دستگاه IPL در موارد زیر کاربرد موثری دارد:

  • درمان دایمی موهای زائد
  •  پوستهای خشک با چروک ریزسطحی و جوانسازی پوست
  •  افرادی که قرمزی پوست گونه و بینی دارند.
  •  آکنه های ملتهب و قرمز
  • پوستهای چرب با منافذ باز
  • قرمزی پس از بهبود جوش
  • کک ومک وآسیب های پوستی ناشی از آفتاب
  •  روزاسه
  • تالنژکتازی
  •  اسکارهای (فرورفتگی)ناشی از جوش

    مزیت های آی پی ال نسبت به سایر روش ها چیست؟

    در درمان لیزر و پیلینگ های شیمیایی عمیق، بیماران اغلب ناحیه درمان شده را پنهان می کنند تا تورم وقرمزی پوستشان از بین برود. میکرودرم ابرژن نا همواری های پوست را بر طرف می کند، اما روی تمام ضایعات نظیر قرمزی، برافروختگی و شکنندگی مویرگ ها تاثیرندارد.بالا کشیدن پوست صورت و دیگر اعمال جراحی برای بیماران جوان تر و خانم هایی که زایمان کرده اند و می خواهند به سادگی و بدون صرف زمان بهبودی ظاهر خود را تغییر دهند بسیار تهاجمی هستند.

از بین بردن موی زائد با روش اس اچ آر shr

این سیستم جدید و بسیار موثر تحولی بزرگ در حذف موهای زاید است که فرکانس الکساندریت همراه با سرعت دایود بدون درد و سوختگی را یکجا دارد .

بطور ساده باید گفت که لیزرگرچه دستگاه پیچیده ای بوده وتوضیحات فنی خاصی دارد ولی تمام لیزرها برای ایجاد گرما در یک محل خاص بوده که این گرما بسته به نوع لیزرباعث ایجاد سوختن، بریدن، بخارکردن، ذوب کردن ونظایر آنها می شود. پس لیزرفقط ایجاد گرما میکند. لیزرهایی که برای درمان یا امورزیبایی بکارمیروند نیزهمین خاصیت را داشته وطوری تنظیم میشوندکه فقط برای بافت خاصی بیشترین تاثیررا داشته وبرعکس بر بافتهای دیگرکمترین اثروعوارض را داشته باشد.

لیزر SHR در حذف موهای زائد روشی نوین و بسیار موثر میباشد.

ليزر SHR که مخفف Super Hair Removal میباشد با نتایج خارقالعاده و مساوی با دایود لیزر ولی با قیمت بسیار مناسب ارائه شده است که سرعت رفع موهای زاید را به دو برابر افزایش داده و با سرعت ۱۰ شات در ثانیه زمان انجام Total Body Hair Removal را به ۳۰دقیقه کاهش داده است . همچنین لیزر SHR با تقسیم بندی مخصوص پوستهای آسیایی همراه با خنک کننده بسیار قوی و بدون درد و عوارض سوختگی نتایج بسیار موثری را نشان داده است. در این روش با امکان استفاده از انرژی بیشتر از جلسات اول بدون احساس درد و سوختگی ، شانس جوابدهی سریعتر افزایش می یابد و از همان جلسات اول درصد زیادی از موها کاسته می شود.

مزایای استفاده از دستگاه لیزر SHR


۱- درمان موهای زائد با سرعت دقت و اثر بخشی بالا
۲- درمان موهای کرکی و نازک با طیف ۶۵۰-۹۵۰nm
۳- کل بدن در کوتاه ترین زمان ممکن
۴- ترکیب عملکرد با دایود و الکساندریت برای اثربخشی بهتر
۵- خنک کنندگی
۷- راحتی و کاربرد آسان بدون ریسک سوختگی
۸- درمان های مختلف

از بین بردن موهای زائد با دستگاه لیزر دایود

خرید دستگاه لیزر دایود

دستگاه لیزر حدف موی دائمی دایود از فناوری انتخابی فوتوترمولیزر استفاده می کند. در این روش لیزر، ملانین مو را در فولیکول مورد هدف قرار می دهد. در این روش از طول موج ۸۰۸ نانو متر استفاده می شود. این امواج با طول موج ۸۰۸ نانو متر مستقیما در ملانین تاثیر می گذارد و در لایه اپیدرم توسط آب، ملانین یا هموگلوبین جذب نمی شود که بخواهد آسیبی به آن بزند.

لیزر دایود چگونه کار می کند؟

روش عملکرد لیزر دایود همانطور که گفتیم بسیار راحت است. همچنین درد و آسیبی به همراه ندارد. در این روش امواج متمرکز با طول موج ۸۰۸ نانو متر بر روی فولیکول مو اثر می گذارد. با گرمایی که ایجاد می کند روند رشد آن را کاهش می دهد. این اتفاق به یک باره انجام نمی شود. بنابراین برای رسیدن به درمان قطعی باید چندین جلسه درمان را پیگیری کنیم.

آیا استفاده از روش دایود لیزر موثر است؟

افراد بسیاری هستند که در صدد رها شدن از شر موهای زائد خود هستند اما هنوز اعتماد کامل به روش های درمان با لیزر ندارند. باید عرض کنیم که استفاده از طول موج ۸۰۸ نانو متر معروف به طول موج طلایی است. به این معنا که بهترین طول موج برای دریافت بیشترین و موثرترین روش است.

  • استفاده از روش دایود بدون عارضه های جانبی است
  • بدون درد است
  • آسیبی به نواحی اطاف پوست وارد نمی شود
  • برای تمامی طیف های پوستی کارامد است
  • در بیشتر از ۹۰ درصد کیس ها درمان به صورت قطعی صورت می گیرد

یک دستگاه لیزر دایود خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

  • سیستم کولینگ دستگاه
  • سرعت تکرار دستگاه که در سرعت انجام فرایند حذف موهای زائد بسیار موثر است
  • کیفیت لیزر بار دستگاه بسیار اهمیت دارد
  • توان خروجی دستگاه لیزر دایود از فاکتور های مهم است

رفع موهای زائد با لیزر الکساندرایت

قیمت دستگاه لیزر الکساندرایت

لیزر الکساندرایت یک لیزر حالت جامد است که از سنگ قیمتی ای به نام الکساندرایت در طراحی آن استفاده می شود. یکی از انواع لیزر ها لیزری است که الکساندرایت با یون های کروم ترکیب می شود و برای کاربردهای پزشکی کارامد است. این نوع لیزر می تواند طول موج های بین ۷۱۰ تا ۸۲۰ نانو متر تولید کند.
مهمترین کاربردهای لیزر الکساندرایت در پزشکی مربوط به پوست و مو است که برای رفع تاتو و انواع رنگدانه ها، حذف موی زائد و … استفاده می شود.

پرتو آن به رنگ قرمز است و به وسیله ملانین پوست و مو جذب مى شود. این دستگاه یکى از پیشرفته ترین دستگا هاى لیزر دنیا براى از بین بردن موهاى زائد است. از خصوصیات منحصر به فرد این دستگاه قابل تنظیم بودن طول موج و میزان انرژى براى از بین بردن هر نوع مو و پوست (موهاى نازك و روشن، موهاى ضخیم و تیره) است. با توجه به جذب بالاى ملانین در این طول موج ۷۵۵نانومتر، کاربرد ویژه آن، از بین بردن موهاى زائد است. برخى از کارشناسان لیزر الکس را قدرتمند ترین و پر تأثیرترین لیزر مى دانند. به علاوه این دستگاه قابلیت تنظیم براى پوست روشن یا تیره را دارد این دستگاه مجهز به سیستم خنک کننده مخصوص براى جلوگیرى از سوزش است.

لازم به ذکر است میزان درد استفاده از این دستگاه به طرز قابل توجهى کمتر از موارد دیگر و به خصوص لیزرهاى آى پى ال و ایلایت است. در حال حاضر لیزر الکساندریت سریع ترین، موثرترین وکم خطرترین لیزر موجود در دنیا براى درمان موهاى زائد به شمار مى رود. در یک زمان بسیار کوتاه در حد هزارم ثانیه نور لیزربا شدت بالا به پوست مى تابد و به طورهمزمان ده ها فولیکول مو را تخریب مى کند.اغلب موهاى تخریب شده از سطح پوست پاك مى شوند و مابقى موها در عرض ۱تا ۲هفته خود به خود ریزش پیدا مى کنند. این لیزر براى نژاد سفید اروپایى و ایرانیان خیلى
سفید (تیپ هاى پوستى ۱و  ۲) است. لذا اگر فرد اندکى سبزه باشد احتمال ایجادعارضه پوستى از جمله سوختن پوست وتغییر رنگ آن به سمت ایجاد لکه هاى قهوه اى رنگ و حتى بدتر از آن بى رنگ شدن(سفید شدن) بسیار زیاد است که متاسفانه اغلب دایمى است و لذا موبرى در سطح وسیع مناسب نیست.