قیمت دستگاه لیزر الکس

مرکز خرید دستگاه لیزر دایود گلکسی آیس

مرکز خرید دستگاه لیزر دایود گلکسی آیس ارائه دهنده بهترین دستگاه های لیزر می باشد. برای خرید این دستگاه بی نظیر کافی است تا با شماره های زیر تماس حاصل نمائید.

دستگاه لیزر دایود مدل گلکسی آیس

یکی از قوی ترین دستگاه های لیزر در حال حاضر می باشد. این دستگاه هم از طول موج دایود استفاده می کند و هم از طول موج الکس. در عین حال از طول موج اندیاگ هم بهره مند است. اما برای راحتی تلفظ آن را الکس دایود می گویند. به هر حال دارا بودن چندین طول موج باعث می شود تا بتوان با سرعت بالا و کیفیت عالی، انواع موهای زائد را برطرف نمود. اما داشتن چندین طول موج نیازمند سیستم خنک کننده قوی می باشد. که این دستگاه با داشتن سیستم سرمایشی فوق قوی باعث شده تا هیچ آسیبی به بیمار وارد نشود. از ویژگی های مهم این دستگاه، قابلیت استفاده آن در تمام انواع پوست ها می باشد. به همین جهت طرفداران زیادی دارد. شما هم با خرید دستگاه لیزر الکس دایود گلکسی آیس، می توانید انواع مشکلات مشتریان را برطرف نمایید. سه طول موج الکس، ۷۵۵ نانومتر، دایود ۸۰۸ نانو متر و همچنین اندیاگ با طول موج ۱۰۶۴ نانومتر، همه موهای زائد بدن را حذف می کنند. نوع پوست و رنگ آن در برطرف شدن کامل موهای زائد، نقش اساسی دارد. با هم به توضیح و بررسی کاربردها و ویژگی های این دستگاه می پردازیم.

قیمت دستگاه لیزر الکس

لیزر دایود گلکسی آیس چه ویژگی هایی دارد؟

  • لیزر بار این دستگاه ساخت کشور آلمان است و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.
  • توان خروجی آن هم برابر با ۸۰۰ وات است.
  • سطح مقطع این دستگاه بسیار بزرگ و در اندازه ۱۴ در ۱۴ میلی متر است.
  • به همین دلیل سرعت انجام کار را بسیار بالا می برد.
  • عدم درد و سوزش هنگام کار با این دستگاه لیزر، از دیگر ویژگی های این دستگاه است.
  • دلیل آن هم استفاده از سیستم خنک کننده بسیار قوی است.
  • وظیفه خنک کنندگی را در این دستگاه، پمپ آب بسیار قوی و همچنین سیستم TEC به عهده دارد.
  • ضمن اینکه مخزن نگهداری آب در این دستگاه ظرفیت بسیار بالایی دارد.

قیمت دستگاه لیزر الکس

مرکز خرید دستگاه لیزر دایود گلکسی آیس

دستگاه گلکسی آیس را به عنوان بهترین دستگاه لیزر می توانید در کلینیک خود استفاده نمایید. تا مشتریان خود را شگفت زده نمایید. این دستگاه با دارا بودن گارانتی و خدمات پس از فروش، می تواند تا سالیان سال، بدون هیچ مشکلی برای شما درآمد به دست بیاورد. برای خرید دستگاه لیزر گلکسی آیس کافی است تا با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.