فروش دستگاه لیزردایود مرلین

معرفی دستگاه لیزر دایود مرلین برای کلینیک زیبایی

معرفی ذستگاه لیزر دایود مرلین برای کلینیک زیبایی می تواند ویژگی های مهم این دستگاه را شامل شود. این دستگاه قابلیت های فراوانی دارد. که در این مطلب به مواردی از آن اشاره خواهد شد.

دستگاه لیزر دایود موهای زائد مرلین

این دستگاه همانطور که از نامش پیداست ساخت آلمان می باشد. کاربرد آن لیزر و رفع دائمی موهای زائد می باشد. با این کار می توانید از شر موهای زائد خود برای همیشه خلاص شوید. مطمئن باشید که این دستگاه سریع ترین دستگاه لیزر مو می باشد. که توانسته در بین مردم رقابت بسیار مناسبی داشته باشد. قدرت بالای این دستگاه باعث شده تا از دو سیستم خنک کننده استفاده نماید. سیستم های خنک کننده دستگاه می توانند در حین کار با دستگاه فعالیت خود را انجام دهند. تا ضرر و آسیبی به دستگاه وارد نشود. همچنین می توانند از آسیب به پوست هم جلوگیری نمایند. ایمنی کار با این دستگاه را هم فراهم می کنند. در کل لیزر دایود مرلین نشان دهنده قدرت واقعی دستگاه دایود است. چون انواع موهای زائد با هر مدل پوستی را می تواند از بین ببرد. این یک رویا برای همه انسان ها محسوب می شود. که پوستی بدون هیچ گونه موی زائد داشته باشند. تا زیبایی آنها را دو چندان نماید. با ما در این مطلب همراه باشید. می خواهیم ویژگی های این دستگاه را با هم بشماریم.

فروش دستگاه لیزردایود مرلین

مزایای استفاده از دستگاه لیزر دایود مرلین

  • مجهز به ذو سیستم خنک کننده قوی و پر قدرت
  • قدرت دستگاه برابر با ۱۵۰۰ وات است و قدرت لیزر بار آن ۵۰۰ وات می باشد.
  • دارای توان ۱۰ میلیون شات می باشد.
  • دستگاه لیزر دایود دارای طول موج ۸۰۸ نانومتر است که در این طول موج توانسته بسیار عالی عمل نماید.
  • بررسی های زیادی در این طول موج دستگاه دایود با دیگر دستگاه به عمل آمده است و همگی بیان گر برتر بودن این روش هستند.
  • دستگاه لیزر دایود توانسته عملکرد بهتری را از خود ارائه دهد. همچنین طرفداران این دستگاه فوق العاده زیاد هستند.
  • به همین دلایل می توان نتیجه گرفت این دستگاه به دلیل قیمت مناسب و طیف گسترده طرفداران، بهترین دستگاه لیزر مو محسوب می شود.

فروش دستگاه لیزردایود مرلین

معرفی دستگاه لیزر دایود مرلین برای کلینیک زیبایی

دستگاه لیزر دایود موی زائد دارای سطح مقطع بزرگی است. به همین دلیل می تواند با سرعت بسیار بالا، موهای زائد را از بین ببرد. این کار در زمان و هزینه های جاری صرفه جویی می کند. شما می توانید جهت اقدام به خرید دستگاه لیزر دایود مرلین با شماره های زیر تماس حاصل نمائید.