قیمت دستگاه کیوسوئیچ لکسو

معرفی لیزر حرفه ای کیوسوئیچ لکسو

معرفی لیزر حرفه ای کیوسوئیچ لکسو با قیمت و شرایط ویژه انجام می شود. شما می توانید برای خرید این دستگاه هم به صورت حضوری و هم به صورت اینترنتی می توانید اقدام نمایید. راه های ارتباطی ما در پایین این صفحه برای شما آورده شده است.

دستگاه لیزر کیوسوئیچ  لکسو

دستگاه لیزرکیوسوئیچ لکسو یکی از دستگاه های حذف تاتو می باشد که صرفاً برای این کار ایجاد نشده است. این دستگاه یکی از دستگاه های پر قدرت محسوب می شود که می تواند برای از بین بردن انواع لکه های صورت و بدن استفاده شود. همچنین می تواند به راحتی انواع تاتو ها و خالکوبی ها را از بین ببرد. اگر صورت شما دارای کک و مک زیادی است. می توانید این لکه ها را به راحتی از بین ببرید. البته می توانید از این دستگاه برای روشن کردن و شفافیت پوست هم استفاده نمایید. قدرت این دستگاه در از بین بردن تاتو ها و خالکوبی ها بسیار زیاد است. به دلیل اینکه دارای سه طول موج مختلف است. که با داشتن این طول موج ها، برای همه قسمت های بدن استفاده می شوند. کار کردن با این دستگاه بسیار راحت است و می تواند به صورت خودکار از قبل صورت پذیرد. آموزش کار با این دستگاه بسیار ساده است. شما می توانید به راحتی آنها را فرا بگیرید.

قیمت دستگاه کیوسوئیچ لکسو

ویژگی های دستگاه لیزر کیوسوئیچ لکسو

  • این دستگاه دارای یک صفحه نمایش با اندازه ۱۰٫۴ اینچ می باشد.
  • کیفیت صفحه نمایش آن بسیار زیاد است.
  • تنظیمات این دستگاه در منوی آن به راحتی قابل انجام است.
  • چیزی که مسلّم است باید همچین دستگاه قدرتمندی یک سیستم خنک کننده قوی هم داشته باشد.
  • این دستگاه خنک کنندگی اش را به وسیله پمپ آب قوی فراهم می کند.
  • این پمپ آب از یک مخزن ۸ لیتری می تواند استفاده نماید. و توسط پمپ در حال گردش است.
  • استفاده از فن های با قدرت بالا برای خنک کردن دستگاه، یکی دیگر از ویژگی های این دستگاه محسوب می شود.

قیمت دستگاه کیوسوئیچ لکسو

معرفی لیزر حرفه ای کیوسوئیچ لکسو

از بین بردن تاتو و خالکوبی، یکی از روش هایی است که امروزه در سالن های زیبایی و همچنین در کلینیک ها، متقاضیان زیادی را دارد. چیزی که مسلّم است، انسان بسیار تنوع طلب است. امکان دارد از یک چیزی امروز خوشمان بیاید و بعد از مدتی، پشیمان شویم. دستگاه های حذف تاتو ایجاد شده اند تا مردم بتوانند این موارد را برطرف نمایند. دستگاه لکسو یکی از دستگاه های قوی است و می تواند انواع تاتو ها را در قسمت های مختلف پوست و برای افراد با پوست های متفاوت، از بین ببرد. برای خرید دستگاه کیوسوئیچ لکسو با ما تماس بگیرید.