قیمت دستگاه آراف نتل

چرا دستگاه آر اف فرکشنال نتل را برای کلینیک خود خرید کنیم؟

چرا دستگاه آر اف فرکشنال نتل را برای کلینیک خود خرید کنیم؟ این سوالی است که می خواهیم در این مطلب به آن بپردازیم. با ما همراه باشید تا به جواب این پرسش برسید.

دستگاه آراف فرکشنال نتل چیست؟

جوانسازی و زیبایی امروزه طرفداران زیادی دارد. مشتریان این روش روز به روز بیشتر می شوند. چون از بی خطر بودن و نتایج عالی این دستگاه راضی هستند. دستگاه نتل ساخت ایران است و کیفیت بسیار بالایی دارد. دلیل دیگر رضایت مشتریان از این دستگاه، خدمات پس از فروش رایگان ماست. یکی از مزیت های خرید دستگاه ایرانی همین داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش است. این دستگاه از فناوری امواج رادیویی بی خطر استفاده می کند. آنها را به عمق پوست بیمار می فرستد. بدون اینکه مشکلی برای بافت پوست اطراف به وجود آید. چون این روش فقط در همان نقاطی که مشکل وجود دارد، این کار را انجام می دهد. این دستگاه فرکشنال سوزنی نام دارد. به این دلیل که در سر هندپیس آن تعداد زیادی سوزن بسیار ریز قرار دارند. این سوزن ها به عمق پوست می روند. اما اصلاً دردناک نیستند. چون اندازه آنها نهایتاً ۴ میلی متر است. و با توجه به نوع مشکل و عارضه، می توانند آن را برطرف نمایند. در این مطلب مشخصات این دستگاه را به شما ارائه می دهیم. تا به راحتی بتوانید آن را تهیه نمایید.

قیمت دستگاه آراف نتل

ویژگی ها و مشخصات دستگاه آراف فرکشنال نتل

  • این دستگاه یکی ویژگی بسیار مهم دارد. آن هم داشتن هندپیس سبک و راحت است.
  • به همین دلیل کار کردن با آن برای پزشک بسیار راحت است و مشکلی ایجاد نمی کند.
  • همچنین علاوه بر هندپیس فرکشنال، از هندپیس مولتی پلار هم برخوردار است.
  • سوزن های هندپیس نتل را نیدل می نامند. که در اندازه های ۵ در ۵ و ۷ در ۷ طراحی شده اند.
  • با توجه به نوع مشکل و شدت آن، هندپیس مناسب انتخاب می شود.
  • دارا بودن الکترود مولتی پولار از ویژگی های دیگر آن است.
  • این الکترود ها به گونه ای طراحی شده اند که با پوست سازگاری داشته باشند و مشکلی برای آن ایجاد نشود.
  • از مدهای مشخصی برای درمان قسمت های مختلف صورت و بدن برخوردار است.
  • در هنگام ورود و خروج سوزن از بدن، امواج رادیویی اعمال نمی شوند.

قیمت دستگاه آراف نتل

چرا دستگاه آر اف فرکشنال نتل را برای کلینیک خود خرید کنیم؟

دستگاه آراف فرکشنال نتل از جمله دستگاه هایی است که در تمامی نقاط بدن قابل استفاده هستند. برای جوانسازی پوست صورت، در قسمت های گردن، غبغب، چانه و گونه ها و حتی چشم ها قابل استفاده است. شما می توانید حتی برای از بین بردن افتادگی های شکم و رفع سلولیت از این دستگاه استفاده نمایید. برای خرید دستگاه آراف نتل با شماره های کارشناسان ما تماس حاصل نمائید.