فروش دستگاه هایفو دو بعدی ایرانی آنیکا

دستگاه هایفو با بهره گیری از تکنولوژی امواج اولتراسوند، از موثرترین دستگاه های لیفت و جوانسازی بدون نیاز به جراحی و کاملا غیر تهاجمی است. فروش دستگاه هایفو دو بعدی ایرانی آنیکا از طریق این شرکت امکان پذیر می باشد.

عملکرد دستگاه هایفو

دستگاه هایفو صورت آنیکا anika جهت محکم کردن و افزایش انعطاف پذیری و شفافیت پوست گونه ها، چانه و گردن در نتیجه ساخت کلاژن جدید، جوانسازی و کشیدن پوست صورت، کاهش خطوط صورت و چروک های پوست و کوچک کردن غبغب مورد استفاده قرار می گیرد.

هایفو صورت یکی از جدیدترین و قویترین تکنولوژی های روز دنیا در زمینه جوانسازی پوست است. دستگاه هایفو صورت آنیکا موج فراصوت متمرکز با شدت بالا را به لایه smas که معمولا در عمل جراحی زیبایی مد نظر می باشد، می رساند. این انرژی یک زنجیره از واکنش های طبیعی را در زیر پوست ایجاد کرده که نتیجه آن تولید کلاژن جدید و در نهایت داشتن پوستی روشن تر و کشیده تر می باشد. با توجه به بالا بودن اثربخشی موج فراصوت، هایفو صورت بیشترین عمق نفوذ را در بین روش های جوانسازی دارد.

مزایای دستگاه هایفو آنیکا

  • اثرات قابل توجه
  • انرژی و فرکانس دقیق
  • درمانی ایمن و قابل اطمینان
  • بدون اتلاف وقت
  • سیستم تنظیمات قابل تغییر

مشخصات فنی دستگاه هایفو آنیکا

فرکانس اولتراسوند ۴MHz
انرژی قابل تنظیم برای کارتریج ۱٫۵mm: 0.1 2J

برای کارتریج ۳mm: 0.1- 2J

برای کارتریج ۴٫۵mm: 0.1 – ۲J

کارتریج ها ۱٫۵mm

۳mm

۴٫۵mm

کلاس ایمنی الکتریکی I
فاصله بین نقاط ۱-۲ mm
نوع قسمت کاربردی BF
درجه حفاظت در برابر ورود مایعات IPX1
وزن ۶٫۵Kg
فیوز ۲Í(۱٫۵A/250V)
عملکرد ناپیوسته  (۲h:on/15min:off) دارای اثر فیزیولوژیک
تعداد شات برای هر کارتریج ۱۰۰۰۰

فروش دستگاه هایفو دو بعدی ایرانی آنیکا

شما می توانید برای تجهیز کلینیک و مطب زیبایی خود دستگاه هایفو دو بعدی آنیکا را با اطمینان خاطر انتخاب نمایید. دستگاه هایفو آنیکا دارای تمامی مجوز  ها و استانداردهای لازم می باشد.

با توجه به اینکه این دستگاه توسط متخصصان داخلی تولید می شود قیمت تمام شده برای شما عزیزان بسیار مناسب است. از طرفی در بخش خدمات پس از فروش و گارانتی نیز مشکلی وجود ندارد.