قیمت خرید تخت معاینه از تولید به مصرف

قیمت خرید تخت معاینه از تولید به مصرف به صورت عمده و تک

تخت معاینه یکی از نیازهای اساسی پزشکان است. برای اطلاع از قیمت خرید تخت معاینه از تولید به مصرف و همچنین به صورت عمده و تک با کارشناسان ما تماس بگیرید.

تخت معاینه چیست؟

همانطور که از نامش پیداست، از تخت معاینه برای معاینه بیماران در کلینیک ها و مطب های پزشکان استفاده می‌شود. بیمارستان ها، کلینیک های خصوصی، درمانگاه ها و مطب های پزشکان می‌توانند این تخت را سفارش دهند. با توجه به نوع کارایی تخت ها، به اقسام مختلفی تقسیم می‌شوند. تخت ساده، پزشکی، تخت درمانگاهی، تخت تزریقات، تخت مخصوصو فیزیوتراپی و تخت مخصوص کلینیک ها و مراکز درمانی، از انواع مختلف تخت های معاینه هستند. شما می‌توانید تخت مورد نظر خود را انتخاب کنید تا با قیمت مناسب و رنگ دلخواه و جنس مورد نظر، برایتان ارسال شود.

قیمت خرید تخت معاینه از تولید به مصرف

انواع تخت معاینه

در حالت تخصصی تر انواع تخت معاینه شامل موارد زیر هستند.

  • تخت معاینه ثابت
  • تخت برقی و تاشو
  • تخت پایه کشویی
  • تخت پایه هلالی

تخت معاینه ثابت که از نامش پیداست، ساده ترین تخت معاینه است و امکان تغییر اندازه و شیب ندارد.

  • تخت معاینه برقی از یک موتور برخوردار است که باعث شده تا به راحتی بتوان شیب و ارتفاع آن را با یک دکمه تنظیم کرد. این تخت خودش شامل انواع مختلف دیگری است که تنظیم قسمت تکیه گاه، قسمت پا و ارتفاع تخت را شامل می‌شوند.
  • تخت معاینه با پایه کشویی هم برای وصل کردن انواع سرم و رول های بهداشتی کاربرد دارد. همچنین برای بیماران خاص، از تشک فومی با قابلیت تزریق برخوردار است.
  • تخت معاینه هلالی هم در قسمت انتهایی تخت، حالت هلال دارد. جنس پایه های هلالی این تخت، از فلز مستحکم است. قابلیت ضد زنگ و ضد خش دارند و در مقابل رطوبت مقاومت بالایی دارند. چرم این تخت از کیفیت بالایی برخوردار است.

قیمت خرید تخت معاینه از تولید به مصرف

ویژگی های تخت معاینه

این تخت ها خصوصیات ویژه ای دارند. جنس بدنه این تخت ها از فلز، استیل و شکن دار است. همچنین جنس تشک آن از چرم بسیار مرغوب است. که در اثر استفاده مداوم دچار خوردگی و ساییدگی نشود. قابلیت تحمل وزن آن ها بسیار زیاد است. تخت معاینه معمولا در قسمت سر بیمار، قابل تنظیم است. در نوع تاشوی این تخت ها می‌توان به راحتی آنها را تبدیل به صندلی کرد. این تخت ها فضای کمی را اشغال می‌کنند.

بعضی از تخت های معاینه تاشو از جای دست و جای پا برخوردار هستند و مخصوص بانوان هستند. به این تخت ها تخت ژنیکولوژی هم می‌گویند. این تخت ها از سه تیکه تقسیم شده اند و از بدنه تمام فلز برخوردار هستند. شما می‌توانید در قسمت پشت و پای بیمار، شیب را تنظیم کنید.

قیمت خرید تخت معاینه از تولید به مصرف

قیمت خرید تخت معاینه از تولید به مصرف به صورت عمده و تک

در این مطلب سعی کردیم چند نمونه از انواع تخت های معاینه را خدمت شما معرفی کنیم. این تخت ها با توجه به کاربردی که دارند، از مدلهای گوناگون تشکیل شده اند. برای مثال تخت مخصوص ارتوپدی معمولاً نیازمند کشو و یا کمد در زیر تخت هستند. برای اطلاع از قیمت انواع تخت معاینه و خرید به صورت تکی و عمده با کارشناسان ما تماس بگیرید.