قیمت دستگاه کربوکسی

قیمت دستگاه کربوکسی + خرید و لیست قیمت روز دستگاه کربوکسی۱۴۰۱

امروزه کربوکسی تراپی طرفداران زیادی در کلینیک ها و سالن های زیبایی دارد. برای اطلاع از قیمت دستگاه کربوکسی ۱۴۰۱ و خرید دستگاه کربوکسی تراپی با ما تماس بگیرید.

دستگاه کربوکسی تراپی چیست؟

حدود ۷۰ سال است که در علم پزشکی از کربوکسی تراپی استفاده می‌شود. همچنین نزدیک به ۱۵ سال است که در علم پزشکی زیبایی هم، شاهد استفاده از روش کربوکسی تراپی هستیم. روش درمانی این دستگاه استفاده از گاز دی اکسید کربن است. این گاز ضرری برای بدن افراد ایجاد نمی‌کند و این کار بدون مداخله انجام خواهد شد. کاربردهای کربوکسی تراپی بسیار شگفت انگیز هستند. می‌توان به از بین بردن سیاهی های دور چشم، صاف کردن انواع چین و چروک‌ها، از بین بردن انواع چربی ها و سلولیت ها و حتی ریزش مو و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد. در ادامه به توضیح مفصل این روش درمانی خواهیم پرداخت.

قیمت دستگاه کربوکسی

انواع دستگاه کربوکسی تراپی

خوشبختانه شما برای خرید دستگاه کربوکسی تراپی، انتخابات زیادی دارید. این دستگاه بی نظیر در مدلهای مختلف و توسط شرکت های مختلف، تولید و عرضه می‌شود. دستگاه کربوکسی تراپی پالوما در دو مدل آنالوگ و دیجیتال عرضه شده است. دستگاه کربوکسی تراپی مدایون کامل ترین دستگاه زیبایی محسوب می‌شود. این مدل بیش از ۲۰ برنامه مختلف داشته و کاملا دیجیتال است. کار کردن با این دستگاه بسیار آسان است و برنامه های از پیش تعریف شده دارد. دستگاه کربوکسی تراپی سپید جامگان هم از کیفیت بالایی برخوردار است.

ویژگی ها و مزایای دستگاه کربوکسی تراپی

از کربوکسی تراپی می‌توان برای از بین بردن انواع سلولیت ها استفاده کرد. سلولیت ها در صورتی ایجاد می‌شوند که شما دچار کاهش و افزایش وزن پی در پی شوید. این موضوع حالت بسیار زشت و ناپسند در شما ایجاد می‌کند. این روش در همه انواع پوست ها نتیجه مناسب داشته و به کلی همه علائم را از بین می‌برد. همچنین سیاهی های دور چشم که بسیار آزار دهنده هستند را با این روش می‌توان درمان کرد. اگر گردش خون در زیر چشم ها کم باشد، این سیاهی ها ایجاد می‌شوند. با تزریق کردن گاز دی اکسید کربن در زیر پلک پایین، موجب بهبود گردش خون خواهد شد. بنابراین بدون کوچکترین خطری، می‌توان این رنگدانه های تیره را از بین برد. کربوکسی تراپی یک روش غیر جراحی است که به صورت سرپایی انجام می‌شود.

قیمت دستگاه کربوکسی

قیمت دستگاه کربوکسی + خرید و لیست قیمت روز دستگاه کربوکسی ۱۴۰۱

تزریق گاز دی اکسید کربن باید با توجه به موضع درمانی انجام شود. برای مثال برای از بین بردن چین و چروکها از سوزن یک میلی متر استفاده می‌شود. اما برای درمان و از بین بردن سلولیت‌ها، تا ۴ میلی متر نفوذ به پوست الزامی است. مشاهده نتایج کربوکسی تراپی امکان دارد بین ۶ ماه تا ۱ سال به طول بیانجامد. تعداد جلسات درمانی برای هر شخصی با دیگری تفاوت دارد. این موضوع به نوع درمان شخص و همچنین پوست آن شخص ربط دارد. برای خرید دستگاه کربوکسی تراپی و اطلاع از قیمت آن با کارشناسان ما تماس بگیرید.

قیمت دستگاه کربوکسی

خرید دستگاه کربوکسی تراپی دست دوم

امروزه قیمت تجهیزات پزشکی و زیبایی روز به روز در حال افزایش هستند. همچنین دستگاه کربوکسی تراپی از قیمت بالاتری نسبت به سایر دستگاه های زیبایی برخوردار است. این موضوع به دلیل اندازه و حجم دستگاه و همچنین موارد استفاده و کاربرد آن است. اگر شما هزینه کافی برای خرید دستگاه کربوکسی نو ندارید، نگران نباشید. می‌توانید با قیمت مناسب تری دستگاه کربوکسی دست دوم را از ما خریداری کنید. برای اطلاعات بیشتر و همچنین مشاوره بهتر، با کارشناسان ما تماس بگیرید.