قیمت و خرید انواع دستگاه لاغری کویتیشن

قیمت و خرید انواع دستگاه لاغری کویتیشن

برای اطلاع از قیمت و خرید انواع دستگاه لاغری کویتیشن با شماره های کارشناسان ما تماس بگیرید. این دستگاه در مدلهای مختلف ارائه می‌شود. شما می‌توانید اطلاعات دقیق تر را از کارشناسان ما تهیه کنید.

لاغری با کویتیشن

همانطور که شنیده اید امروزه روش های لاغری بسیار پیشرفت کرده‌اند و شما دیگر نیازی نیست که به زیر تیغ جراحی بروید. افراد زیادی در سراسر جهان، از چاقی و اضافه وزن رنج می‌برند. در اکثر مواقع همگی سراغ رژیم‌های سخت و طاقت فرسا می‌روند. اما این رژیم‌ها، همیشه پاسخ مناسبی نیستند و شما نیاز به روش بهتری دارید. دستگاه‌های زیادی هم برای از بین بردن چربی و سلولیت ایجاد شده‌اند. اما در بین همه این روش‌ها، دستگاه لاغری کویتیشن با امواج فراصوت و بی خطر، گزینه بهتری هستند. شما می‌توانید با این دستگاه، اضافه وزن خود را نابود کرده و چربی ها را از بین ببرید. ضمن اینکه انواع سلولیت ها هم از بین رفته و زیبایی ظاهری شما چند برابر خواهد شد.

قیمت و خرید انواع دستگاه لاغری کویتیشن

روند کار دستگاه کویتیشن لاغری

همانطور که گفته شد، این دستگاه از امواج فراصوت استفاده می‌کند. در همه قسمت های مختلف بدن می‌توانید از این روش استفاده کرده و نتیجه مطلوب کسب کنید. این روش با فرستادن فرکانس به زیر پوست بیمار، سلول های چربی را در هم می‌شکند. بنابراین بدون هیچ گونه درد و عوارضی، می‌توانید از شر چربی های مضر راحت شوید. در اصل این روش با ایجاد سوراخ های ریز در داخل بافت چربی، منجر به نابودی آنها می‌شود. این روند امکان دارد مدتی بعد از درمان اتفاق افتد و در نتیجه آّب چربی ها از طریق سستم لنفاوی خارج می‌شوند.

قیمت و خرید انواع دستگاه لاغری کویتیشن

کاربردهای دستگاه کویتیشن

  • از بین بردن انواع چین و چروک
  • لیفت و فرم دهی به قسمت های مختلف بدن
  • کم کردن حجم چربی های بدن
  • نابودی انواع چربی های موضعی و حذف سلولیت
  • کنترل سیستم گردش خون و بهبود سیستم لنفاوی

قیمت و خرید انواع دستگاه لاغری کویتیشن

قیمت و خرید انواع دستگاه لاغری کویتیشن

روش دستگاه لاغری مورد پسند افراد زیادی قرار گرفته است. شما می‌توانید به راحتی در قسمت های مختلف بدن بیماران و مراجعه کنندگان خود، از این دستگاه استفاده کنید. نتایج روش لاغری کویتیشن امروزه بسیار شگفت انگیز است. ضمن اینکه هر جلسه درمانی بین ۳۰ تا نهایتا ۶۰ دقیقه طول می‌کشد. البته کاملا بستگی به ناحیه درمانی دارد. نتایج کویتیشن بعد از دو سه جلسه کاملا مشهود هستند. این کار به بیهوشی احتیاج ندارد و بعد از انجام، اسکار باقی نمی‌گذارد. این روش مناسب افرادی است که از بیهوشی و عوارض آن، ترس و واهمه دارند. برای خرید دستگاه لاغری کویتیش و اطلاع از قیمت، با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.