لیست قیمت دستگاه میکرودرم کلینیکی ۱۴۰۱

لیست قیمت دستگاه میکرودرم کلینیکی ۱۴۰۱

در این مطلب لیست قیمت دستگاه میکرودرم کلینیکی ۱۴۰۱ را به شما خواهیم گفت. دستگاه های میکرودرم مدلهای مختلفی دارند. شما قبل از خرید، نیاز به مشاوره خواهید داشت.

دستگاه میکرودرم کلینیکی

دستگاه های میکرودرم را می‌توان در خانه، سالن و کلینیک ها استفاده کرد. مدلهای کلینیکی که موضوع مطلب امروز ما هستند، از کیفیت بالاتری برخوردار هستند. سالن ها و آرایشگاه‌ها، مشتری زیادی برای انجام لایه برداری با دستگاه میکرودرم ندارند. البته این موضوع کاملا به نوع و مکان سالن شما بستگی دارد. شاید بعضی از سالن‌ها‌، مشتریان زیادتری از کلینیک داشته باشند. اما موضوع مهم این است که کلینیک های زیبایی مخصوص انجام انواع کارهای زیبایی روی پوست هستند. به همین دلیل باید دستگاه‌های با کیفیت و بهتری را خریداری کنند. دستگاه باید ولتاژ بالاتر، سرعت بیشتر و در کل کیفیت بهتری داشته باشد. چون شاید تعداد مشتریان در یک روز بسیار زیاد باشند.

لیست قیمت دستگاه میکرودرم کلینیکی ۱۴۰۱

انواع دستگاه های میکرودرم کلینیکی

اگر بخواهیم به شما یک لیست از انواع دستگاه‌های میکرودرم کلینیکی را بگوییم، شامل موارد زیر خواهند بود:

  • دستگاه میکرودرم کلینیکی پویان تجهیز
  • دستگاه میکرودرم ماهان طب
  •  دستگاه میکرودرم طب مکس
  • دستگاه میکرودرم رهاطب

این دستگاه ها بیشتر در کلینیک استفاده می‌شوند. شما می‌توانید با دستگاه میکرودرم پویان تجهیز حتی پوست های بسیار زمخت را لایه برداری کنید. بهتر است برای آقایان و کسانی که پوست محکمی دارند، از پویان تجهیز استفاده شود. دستگاه های دیگر برای همه انواع پوست قابل استفاده هستند. البته قدرت و سرعت دستگاه‌ها قابل تنظیم است.

 

لیست قیمت دستگاه میکرودرم کلینیکی ۱۴۰۱

کاربردهای دستگاه میکرودرم کلینیکی

  • همه دستگاه های میکرودرم از سه هندپیس پودری، الماسه و اندرمولوژی برخوردار هستند.
  • بعضی دستگاه‌ها هندپیس دائمی دارند که کیفیت بالاتری دارند.
  • می‌توان همه اسکارها و آکنه ها را با میکرودرم از بین برد.
  • نابودی لکه ها و جای جوش ها با میکرودرم، بسیار راحت است.
  • چین و چروک‌های ریز را می‌توان با میکرودرم از بین برد.
  • شفافیت و شادابی و روشن شدن پوست، از مزایای استفاده از میکرودرم است.

لیست قیمت دستگاه میکرودرم کلینیکی ۱۴۰۱

لیست قیمت دستگاه میکرودرم کلینیکی ۱۴۰۱

اگر شما کلینیک زیبایی دارید و هنوز دستگاه میکرودرم را خریداری نکرده‌اید، وقت آن فرا رسیده است. شما می‌توانید هر مدل دستگاهی که می‌خواهید را با قیمت ارزان و مقرون به صرفه‌تر از بازار، از ما خریداری کنید. کارشناسان ما به صورت شبانه روز آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند. همه آموزش های لازم هم به صورت حضوری و هم اینترنتی، برایتان ارسال خواهد شد. گارانتی محاصولات و خدمات پس از فروش، از مزایای خرید از شرکت ما می‌باشد. برای اطلاع از لیست قیمت دستگاه میکرودرم کلینیکی ۱۴۰۱ هرچه زودتر با ما تماس بگیرید.