قیمت دستگاه لیزر کیوسوئیچ

قیمت انواع دستگاه لیزر کیوسوئیچ

قیمت انواع دستگاه لیزر کیوسوئیچ در سایت ما برای شما بسیار مقرون به صرفه تر است. شما می توانید به راحتی این محصولات را از ما خریداری نمایید. کافی است تا با شماره های کارشناسان ما تماس بگیرید.

انواع دستگاه لیزر کیوسوئیچ

دستگاه های لیزر کیوسوئیچ کاربردهای زیادی دارند. می توانید برای رفع انواع تاتو ها از آنها استفاده نمایید. این دستگاه عارضه ای برای بیمار به وجود نمی آورد. می تواند انواع تاتو ها با انواع پوست ها را نابود کند. همچنین قادر به از بین بردن انواع لکه های روی پوست و کک و مک ها هم می باشد. این دستگاه هنگام برخورد با تاتو ها رنگ های آنها را در هم می شکند و به ذرات خیلی ریزی تبدیل می کند. که روی پوست معلق می مانند تا توسط سلول هایی که وطیفه جذب این مواد را دارند، از بین برود. یعنی این دستگاه می تواند رنگدانه های تاتو را پخش کند و این سلول های بدن انسان هستند که می توانند کار از بین بردن تاتو را انجام دهند. دستگاه های لیزر دیگری هم برای از بین بردن تاتو ها وجود دارند. که یکی از آنها لیزر CO2 فرکشنال می باشد. و از روش دی اکسید کربن برای این کار استفاده می کند.

قیمت دستگاه لیزر کیوسوئیچ

کاربردها و مزایای دستگاه لیزر کیوسوئیچ

  • از بین بردن انواع تاتو و خالکوبی از روی پوست
  • از بین بردن خالکوبی ها و خال های مادرزادی و افزایش سن
  • از بین بردن لکه های پوست و انواع کک و مک ها
  • درمان کردن مشکل ملاسما
  • نابودی هرگونه ضایعات بر روی پوست و انواع پیگمانته

قیمت دستگاه لیزر کیوسوئیچ

قیمت انواع دستگاه لیزر کیوسوئیچ

دستگاه های کیوسوئیچ مدل های مختلفی دارند. دستگاه کیوسوئیچ مداپولو یکی از آنها می باشد. دستگاه کیوسوئیچ پیکوشور هم یکی دیگر از آنها است. این دستگاه به دلیل اینکه عارضه ای برای بیمار ندارد، طرفداران زیادی دارد و به فراوانی در سالن های زیبایی از آن استفاده می شود. کار کردن با آن هم بسیار ساده است. کاربر به راحتی می تواند نحوه کار با آن را فرا بگیرد. به دلیل داشتن دو طول موج ۵۳۲ و ۱۰۶۴ نانومتر می تواند در انواع پوست ها استفاده شود. انرژی که بدن وارد می شود معادل با هزار و پانصد میلی ژول در ۱۰۲۴ نانو متر است. این دستگاه می تواند برای شفاف و روشن کردن رنگ پوست هم استفاده شود. برای اطلاع از قیمت دستگاه لیزر کیوسوئیچ با ما تماس بگیرید.