قیمت دستگاه لیزر کیوسوئیچ پیکوشور

قیمت دستگاه لیزر کیوسوئیچ پیکوشور

قیمت دستگاه لیزر کیوسوئیچ پیکوشور در سایت ما بسیار مقرون به صرفه است. برای داشتن این دستگاه در کلینیک خود، کافی است تا با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

دستگاه لیزر کیوسوئیچ

از بین بردن تاتو همواره مورد توجه بوده است. در گذشته به روش هایی غیر بهداشتی این کار را انجام می دادند. نتیجه آن ابتلا به بیماری های پوستی بود. اما با گذشت زمان و پیشرفت علم و فناوری، این روش ها روز به روز آسان تر شدند. در عین حال عوارض ناشی از آنها هم به شدت کاهش یافت. دستگاه های لیزر توانستند با اشعه هایی که از خود ساطع می کنند، موهای زائد را از بین ببرند. بنابراین مردم به فکر افتادند تا دستگاهی باشد که طول موج اشعه آن، قادر  به از بین بردن تاتو هم باشد. چون تاتو هم در عمق پوست قرار دارد. بنابراین می توانستند رنگدانه های تاتو را در هم بشکنند. بعد از اینکه این کار انجام شد، می توانستند به راحتی به پوست قبل از تاتوی خود برسند. کلینیک های زیبایی می توانند این دستگاه را در سالن خود داشته باشند. تا به مردم خدمات قابل ملاحظه ای را ارائه دهند. کیوسوئیچ پیکوشور از جمله دستگاه  هایی می باشد که قابلیت حذف انواع رنگدانه های تاتو با هر رنگ و عمقی را دارا می باشد. ویژگی های این دستگاه بسیار شگفت انگیز بوده و توانسته به عنوان دستگاه محبوب مردم شناخته شود.

قیمت دستگاه لیزر کیوسوئیچ پیکوشور

ویژگی های دستگاه لیزر کیوسوئیچ تاتو پیکوشور

  • این دستگاه از ۴ طول موج مختلف استفاده می کند.
  • در هر طول موج می تواند یکی از رنگ های تاتو را از بین ببرد.
  • طول موج ۵۳۲ نانو متر می تواند تاتو های روشن را از بین ببرد.
  • طول موج ۷۵۵ نانومتر الکس می تواند انواع تاتو های تیره تر را هم از بین ببرد.
  • و ۱۰۶۴ طول موجی است که در آن همه مدل رنگ های تاتو قابل حذف هستند.
  • از ویژگی های مهم دستگاه پیکوشور، داشتن طول موج ۱۳۲۰ نانومتر است.
  • در این طیف می توانید حتی امید به جوانسازی و از بین بردن چین و چروک ها هم داشته باشید.
  • این دستگاه تا کنون عوارضی از خود نشان نداده است.
  • به همین دلیل به عنوان دستگاه محبوب در بین مشتریان شناخته شده است.
  • برای داشتن این دستگاه بی نظیر در کلینیک خود، کافی است تا با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

قیمت دستگاه لیزر کیوسوئیچ پیکوشور

قیمت دستگاه لیزر کیوسوئیچ پیکوشور

اگر شما کلینیک زیبایی دارید، مسلّماً تا کنون مراجعه کنندگانی داشته اید که بخواهند تاتو های خود را از بین ببرند. این تاتو ها علی رغم زیبایی و داشتن ظاهر خوشایند، امکان این که دیگر تمایل به داشتن آنها را نداشته باشید، بسیار زیاد است. شما می توانید این نوید را به مراجعه کنندگان خود بدهید، که برای همیشه می توانند از شر تاتو های خود خلاص شوند و دیگر آنها را روی پوست خود نداشته باشند. برای اطلاع از قیمت دستگاه لیزر کیوسوئیچ پیکوشور با شماره های زیر تماس حاصل نمائید.