قیمت خرید انواع دستگاه لیزر کیوسوئیچ

قیمت خرید انواع دستگاه لیزر کیوسوئیچ

قیمت خرید انواع دستگاه لیزر کیوسوئیچ به مدل های آنها بستگی دارد. شما می توانید انواع مدلهای این دستگاه را در سایت ما مشاهده کرده و برای اقدام به حرید، با کارشناسان ما تماس بگیرید.

دستگاه لیزر کیوسوئیچ

لیزر کیوسوئیچ دستگاهی برای حذف تاتو ها می باشد. این دستگاه بسیار پر قدرت است و حتی قادر است تا تاتو های بسیار قدیمی و تیره را هم پاک نماید. بنابراین می تواند انواع خالها و ضایعات روی پوست را هم از بین ببرد. مشکلی که در خرید دستگاه لیزر کیوسوئیچ وجود دارد، این است که تنوع محصول زیادی دارد. به همین دلیل کسانی که کار لیزر انجام می دهند دقیقاً نمی دانند کدام دستگاه کیوسوئیچ را باید خریداری نمایند. کارشناسان ما در مجموعه آروینیا آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند. بهتر است در پیج اینستاگرام ما با ادمین ارتباط برقرار کنید تا شما را به واحد فروش ارتباط دهند. این دستگاه به دلیل نداشتن عوارض توانسته تا کنون مشتریان و طرفداران زیادی داشته باشد. برای اطلاعات بیشتر شما را با ویژگی های این دستگاه ها آشنا می کنیم.

قیمت خرید انواع دستگاه لیزر کیوسوئیچ

دستگاه لیزر کیوسوئیچ چه ویژگی هایی دارد؟

  • اساس کار دستگاه کیوسوئیچ هم اشعه لیزر می باشد.
  • این لیزر با شدت و دقت مشخص خود به پوست ارسال می شود.
  • دقیقاً در جایی که رنگدانه های پوستی قرار دارند. آنها را متلاشی می کند.
  • در هر فردی شدت و عمق خالکوبی متفاوت است. بنابراین زمان انجام کار برای افراد مختلف، فرق می کند.
  • پزشک با بررسی دقیق خالکوبی و عمق آن می تواند مشخص کند که چه طول موجی را برای افراد باید در نظر بگیرد.
  • مثلاً اگر تاتوهای شما رنگ زرد رنگ و روشن دارند، می تواند از طول موج ۵۳۲ نانومتر استفاده نماید.
  • همچنین برای تاتوهای رنگ تیره مثل قهوه ای و مشکی باید از طول موج ۷۵۵ نانومتر استفاده نماید.
  • یکی از مهم ترین ویژگی های دستگاه کیوسوئیچ این است که می تواند انرژی بسیار زیاد را در پالس های کوتاهی به پوست ارسال کند.
  • این موضوع باعث می شود که ضرر و عوارض این روش به حداقل ممکن برسد.

قیمت خرید انواع دستگاه لیزر کیوسوئیچ

قیمت خرید انواع دستگاه لیزر کیوسوئیچ

دستگاه لیزر کیوسوئیچ مخصوص پاک کردن تاتو طراحی شده است. اما کاربرد آن به این مورد بسنده نمی کند. می توانید برای از بین بردن لکه ها و کک و مک ها از آن استفاده نمایید. برای مشکلاتی مثل رگ های عنکبوتی این دستگاه بسیار مناسب است. برای از بین بردن مشکلات قارچ ناخن پاها استفاده می شود. برای هر کدام از کارهای زیر یک طول موج مختلف در نظر گرفته شده است. تا بتوانید با سرعت و دقت بالا، کار را انجام دهید. برای خرید دستگاه لیزر کیوسوئیچ با ما تماس بگیرید.